پرسپولیس تمرینات فصل جدید را از دیروز بعدازظهر، پشت درهای بسته ورزشگاه درفشی‌فر آغاز کرد تا برای حضور در یک فصل پرماجرای دیگر آماده شود.
کد خبر: ۸۱۰۱۵۲

البته برانکو، این روزها همه دغدغهاش جذب نفرات جدید است. نفراتی که بتوان با آنها ادعای قهرمانی داشت و فصل را مطابق انتظار هواداران به پایان رساند. سرمربی کروات قرمزها، به همین منظور دیروز و قبل از شروع نخستین جلسه تمرینی این تیم نشستی با هیاتمدیره باشگاه برگزار کرد تا درباره جذب نفرات جدید با آنها صحبت کند.

خروجی این جلسه، گرچه برای برانکو و دستیارانش راضیکننده بود، اما آنچه عاید خبرنگاران شد این جمله بود که «فعلا چیزی قطعی نیست و نمیتوان در مورد جذب نفرات جدید یا لیست مازاد حرفی زد.»

البته برانکو این اطمینان خاطر را داد که تیمی قدرتمند برای فصل آینده پرسپولیس بسته شود. او در اینباره گفت: ما دنبال بستن تیمی هستیم که بیرحمانه برای قهرمانی بجنگد.

در این مسیر فکر میکنم هواداران هم به اندازه کافی صبور هستند که بموقع از تیم حمایت کردهاند. آنها باید به ما اعتقاد داشته باشند که بهترین نفرات را برای بستن تیم خوبی به خدمت میگیریم. من مشاوران خوبی دارم که در این راه به من کمک خواهند کرد، از ایگور و آندره پانادیچ گرفته تا کریم باقری و چند تای دیگر. برانکو افزود: همیشه نمیشود آن چیزی را که میخواهیم تهیه کنیم، اما فراموش نکنید که ما فقط برای تمرین دادن تیم به ایران نیامدهایم؛ بلکه هدف کسب نتیجه و رضایت هواداران است، همانند اتفاقی که پایان فصل گذشته رخ داد.

وی درباره اینکه چه زمانی فهرست جدید بازیکنان این تیم جذب خواهند شد، گفت: ما باید هرچه سریعتر نسبت به این موضوع اقدام کنیم و بازیکنان جدید را سر تمرین بیاوریم. باید در نظر گرفت که طاهری دو روز است که سرپرست باشگاه شده و ما هنوز با هم آن طور که باید آشنا نشدهایم.

برانکو درباره اینکه مشکلات مالی باشگاه چه زمانی حل خواهد شد نیز گفت: بناست که این مشکلات حل شود. وی سپس به زبان فارسی کلمه «انشاءالله» را درخصوص حل مشکلات مالی به کار برد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای جدید هیاتمدیره از وی حمایت میکنند یا خیر، گفت: کاملا. آنها از تعهدات ما و انتظارات هواداران آگاهی دارند.

در پایان این نشست حسین عبدی، عضو هیاتمدیره و سخنگوی باشگاه نیز صحبتهای مطرح شده در نشست را امیدوارکننده خواند و گفت: از دو روز قبل تا حالا جلسات زیادی را برگزار کردیم که در این بین روز گذشته با آمدن برانکو سریعا جلسهای را از ساعت 4 بعدازظهر به مدت سه ساعت با او برگزار کردیم و در جلسه با برانکو مباحث مختلفی درخصوص آشنایی طرفین انجام شد. بحث بعدی بحث تغییر مدیریت بود که در این خصوص اطلاعات لازم در اختیار برانکو قرار گرفت و ما از او برنامه خواستیم و برانکو نیز برنامهاش را به ما ارائه داد.

در مورد جذب بازیکن، اردوها، آکادمی و اینکه باشگاه چطور میتواند از ظرفیتهای خوب برانکو و همکارانش استفاده کند نیز صحبتهایی به میان آورد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس افزود: در مورد فصل نقل و انتقالات باید بگویم تا الان هم دیر کردیم، زیرا گرفتن بازیکن برای ما مهم است. در این خصوص برانکو فهرستی به باشگاه داد، اما این فهرست تا زمانی که منتج به عقد قرارداد نهایی نشود قطعی نیست زیرا ممکن است تغییراتی در آن بهوجود بیاید.

همانطور که میدانید زمانی میتوان گفت یک بازیکن بازیکن پرسپولیس است که با ما قرارداد داشته باشد و سر تمرین بیاید و در نهایت اینکه توافق صورت گرفته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها