داستان زندگی سلمان فارسی، صحابه پیامبر اکرم (ص) در قالب نمایش رادیویی «زائر خورشید» از رادیو نمایش پخش می‌شود.به گزارش اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سلمان فارسی به نویسندگی آمنه صابرمقدم‌فرازی بخش‌هایی از زندگی سلمان فارسی در دوره کودکی، جوانی و آشنایی او با پیامبر اکرم (ص) تا زمان مرگ ایشان را روایت می‌کند. زائر خورشید به کارگردانی صدرالدین شجره و با هنرمندی بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده و از امروز ساعت 8 و 30 دقیقه پخش می‌‌شود.
کد خبر: ۸۰۹۳۱۲

سازهای افغانی در بوم آهنگ

برنامه بوم آهنگ که فردا از رادیو فرهنگ پخش میشود به معرفی سازهای موسیقی افغانستان میپردازد.این برنامه به تهیهکنندگی جعفر تاجیک ساعت 17 و 15 دقیقه با اجرای سعید محمدیمطلق آهنگساز و نوازنده به بررسی موسیقی افغانستان میپردازد و سازهای افغانی را معرفی میکند. این برنامه به معرفی موسیقی ملل هم میپردازد.

نبض رادیو جوان برای ماه رمضان

برنامه نبض با شروع ماه رمضان از رادیو جوان پخش میشود.این برنامه هر روز ساعت 20 به شکل ویژه به تغذیه، پیشگیری از بیماریها و رعایت شرایط از سوی بیماران در حین روزهداری خواهد پرداخت. همچنین برنامه رادیو من امروز میزبان نادر سلیمانی بازیگر و مهدی یراحی خواننده پاپ است. این برنامه به گویندگی مجید عسگری ساعت 10 صبح از رادیو جوان پخش میشود.

«سحر مینویسم باران» در رادیو سلامت

شبکه رادیویی سلامت با ویژهبرنامه سحر مینویسم باران به استقبال ماه مبارک رمضان میرود.

این برنامه از ساعت سه بامداد به مدت دو ساعت در قالب داستانک، روایت و کارشناسی به مباحثی در حوزه سلامت روان و معنوی میپردازد که آشنایی با آموزههای اخلاق فردی، اخلاق اجتماعی و ادعیه سحر جزو اهداف برنامه است. برنامه و خدا گفت سلام هم ویژهبرنامه زنده افطار این شبکه رادیویی است که با رویکرد خودسازی در رسیدن به رضای الهی و با هدف بازتاب فضایل آموزههای ماه رمضان و نگاه دقیق به ابعاد سلامت روان و نشاط معنوی و سبک زندگی ایرانی- اسلامی پخش میشود.

حوض نقره برای اقبال لاهوری

برنامه «حوض نقره» به مناسبت بزرگداشت اقبال لاهوری با حدادعادل گفتوگو میکند.

این برنامه فردا ساعت 16 با حدادعادل و مومنی، مدیر حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و موسویگرمارودی درباره اقبال لاهوری گفتوگو میکند. همچنین برنامه چراغستان در رادیو ایران کتاب تاریخ جامع ایران را رونمایی میکند. این برنامه امشب ساعت 21 و 45 دقیقه پخش میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها