کابینه رژیم صهیونیستی لایحه تشدید مجازات پرتاب‌کنندگان سنگ به سوی پلیس و وسایل نقلیه عمومی را تصویب کرد که براساس آن این افراد به 10 سال زندان محکوم می‌شوند.
کد خبر: ۸۰۴۱۳۴

به گزارش جام‌جم و به نقل از راشاتودی، «آیلت شاکد» وزیر دادگستری جدید رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد از طرح اولیه پارلمان اسرائیل در باره مجازات 20 سال زندان برای این افراد می‌گوید اثبات این‌که هدف از پرتاب سنگ وارد کردن صدمه عمدی بوده است یا خیر، دشوار است. در پی این اظهارات کمیته وزرای رژیم صهیونیستی اصلاحیه «شاکد» را تصویب کرد.

در همین رابطه دیلی‌تلگراف با اشاره به افزایش درگیری‌ها در قدس شرقی گزارش داد پلیس رژیم صهیونیستی یک پسربچه فلسطینی هشت‌ساله را به اتهام پرتاب سنگ به سوی پلیس بازداشت کرد. همزمان با تصویب لایحه جدید برای معترضان، مرکز مطالعاتی احرار فعال در امور اسرا و حقوق بشر فلسطین روز دوشنبه در گزارشی از شهادت سه فلسطینی و بازداشت 352 نفر دیگر از سوی رژیم صهیونیستی طی ماه گذشته خبر داد. براساس این گزارش، سه فلسطینی در برقین جنین، جبل‌المکبر بیت‌المقدس و نوار غزه شهید شدند. در میان افراد بازداشت شده نام 14 زن و 50 کودک و نوجوان زیر 18 سال به چشم می‌خورد.

این مرکز در گزارش خود آورده است: اهالی بیت‌المقدس بیشترین بازداشت‌شدگان را تشکیل می‌دهند و طی ماه گذشته 115 نفر از اهالی این شهر بازداشت شدند، شهر الخلیل با 78 بازداشتی در رتبه دوم بازداشتی‌ها قرار دارد و صهیونیست‌ها در رام‌الله نیز دست‌کم 58 فلسطینی، جنین 28 نفر، طوباس چهار نفر، طولکرم سه نفر و در سلفیت و قلقیلیه نیز دو نفر را بازداشت کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها