گرانی قیمت برق/ آقا یا خانم تهرانی از تهران گفته، قرار بود طبق اعلام وزیر نیرو، قیمت برق گران نشود، ولی دو برابر شده است.
کد خبر: ۸۰۳۰۲۶

قیمت آب هم بالا رفته است/ صادقی از قزوین هم گلایه کرده که قبوض آب این دوره بسیار بالا محاسبه شده است.

وام مسکن با بازپرداخت نجومی/ شهروندی به نام زاهد هم به اضافه شدن مبلغ وام مسکن اشاره کرده و گفته است با این شرایط، اگر مبلغ سپرده یا مبلغ خرید اوراق مسکن را با سودی که از وام می‌گیرند، محاسبه کنند، به 30 درصد بازپرداخت از طرف مشتری می‌رسند. آیا مردم توان بازپرداخت وام 30 درصدی را دارند؟

یک بام و دو هوا/ جمع‌کثیری از شهروندان هم گفته‌اند چرا باید ساعات کار بانک‌های خصوصی 7 و30 دقیقه صبح باشد، ولی بانک‌های دولتی از ساعت 8 صبح شروع به کار کنند.

افزایش مبلغ کرایه تاکسی/ یک شهروند از تهران هم تاکید کرده چرا دولت با حذف سهمیه بنزین تاکسی‌ها، مسبب گران شدن مجدد کرایه‌های آن شده است؟

روی خط 162

فقر امکانات در مسکن مهر/ یک شهروند از شاهرود گفته مسکن مهر فدک در شاهرود فاقد هرگونه امکانات رفاهی است و همچنین نصب نشدن چراغ‌های روشنایی در معابر، موجب ایجاد ناامنی در محدوده این شرکت شده ‌است.

تخلف پیش‌دبستانی/ یک شهروند از تهران هم گفته مدارس دولتی برای ثبت‌نام در مقطع پیش‌دبستانی مبلغی بین 700 تا 800 هزار تومان درخواست می‌کنند.

حذف اشتباهی یارانه/ یک شهروند از تهران گفته من کارگر فصلی هستم و حقوق ماهانه‌ام زیر یک میلیون تومان است؛ چرا دولت یارانه مرا قطع کرده‌ است؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها