روز گذشته شاکیان پرونده باند رحمان جادوگر با حضور در پلیس آگاهی از سردار تقی زاده خواستار حفاظت از سرکرده باند در پلیس آگاهی به جای زندان شدند.
کد خبر: ۸۰۲۴۶

به دنبال فرار رحمان جادوگر ، سرکرده باند تبهکاری که به سرقت 150 کیلو طلا اعتراف کرده اند ، این متهم در پی شکایت یکی از مالباختگان هنگام انتقال به دادسرا ، فرار کرد. چند روز پس از فرار متهم ، وی هنگامی که در یکی از خیابان های اصفهان در حال عبور بود، از سوی یکی از مالباختگان که اموال وی در اصفهان از سوی باند به سرقت رفته ، شناسایی و پس از تعقیب و گریز دستگیر شد. با انتقال متهم به تهران ، سرکرده باند بار دیگر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت . روز گذشته شاکیان پرونده که پس از سرقت اموال آنها به ارزش 2 میلیارد تومان علاوه بر خسارت مالی دچار بحران های روحی شده و برخی نیز ورشکست شده و مغازه خود را تعطیل کرده اند ، با حضور در پلیس آگاهی با سردار تقی زاده ، رئیس پلیس آگاهی به گفتگو پرداختند. در این دیدار آنها با قدردانی از عملکرد پلیس آگاهی و پیگیری های سردار تقی زاده برای متلاشی شدن باند و تکمیل پرونده ، با ارائه رونوشت نامه ای به جام جم ، در آن از رئیس قوه قضاییه (آیت الله شاهرودی) خواستار احقاق حقوق خود شده اند. شاکی های پرونده عنوان کردند با گذشت 2 سال ، اموال ما همچنان در اختیار متهم و همدستانش قرار دارد و او هنگامی که در زندان بوده ، 2 خط تلفن همراه در اختیار داشته و حتی یک شب 1500 نفر را در زندان به شام دعوت کرده است . در این دیدار سردار تقی زاده با اشاره به حمایت پلیس آگاهی از مردم در مقابل باندهای مافیایی ، ابراز امیدواری کرد حکم صادره از سوی مقام قضایی بزودی به مرحله اجرا درآید و پلیس آگاهی در این خصوص آمادگی کامل دارد.

جزییات دستگیری

کمال نصوحیان ، یکی از شاکیان پرونده که جادوگر فراری را در اصفهان دستگیر کرده است ، در خصوص این ماجرا گفت : ساعت 10:30 هنگام عبور از یکی از خیابان های اصفهان به یکباره رحمان را دیدم که از سمت روبه رو در حال حرکت بود. وقتی به او نزدیک شدم ، ابتدا برای اطمینان از این که سلاح حمل می کند یا خیر ، دستانم را دور کمر او انداختم و اجازه حرکت به او ندادم.

پیشنهاد 100 میلیون تومانی

نصوحیان گفت : رحمان وقتی متوجه شد راه فراری ندارد ، به من پیشنهاد یکصد میلیون تومان رشوه کرد و گفت : حاضر است 10 برابر اموالی را که از من سرقت کرده ، در اختیارم قرار دهد اما من نپذیرفتم و او را سوار خودرو کردم.

فرار به زاینده رود

وی افزود دقایقی بعد وقتی رحمان متوجه شد او را به پلیس تحویل خواهم داد ، با گشودن در خودرو فرار کرد که من نیز پس از درهم کوبیدن سه خودرو ، بناچار با پای پیاده او را تعقیب کردم . شاکی گفت : دقایقی بعد رحمان وقتی کنار زاینده رود رسید ، خود را داخل آب انداخت. در این هنگام به کسانی که شاهد ماجرا بودند ، گفتم هر کسی او را از درون آب بگیرد ، یکصد هزار تومان جایزه می دهم اما کسی حاضر به این کار نشد. بناچار گفتم او مرتکب قتل شده و در حال فرار است که مردم با شنیدن این موضوع ، جادوگر را دستگیر کردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها