حمایت از جوانان، روز نمی‌شناسد/ اصلانی از اردبیل گفته ای کاش مسئولان برای حمایت از حق مصرف‌کننده، فقط در هفته جوان برای فروش اجناس خود 30 درصد تخفیف درنظر نگیرند و در طول سال نیز این کار را انجام دهند.
کد خبر: ۸۰۱۳۷۰

محافظت از حیات‌وحش ایران/ حصاری از مشگین‌شهر هم از مسئولان خواسته نسبت به نگهداری، محافظت و جلوگیری از انقراض نسل تمام جانورانی که در دشت‌ها و مراتع ایران زندگی می‌کنند، تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.

جوابیه/ در پی درج پیامی در پنجم اردیبهشت تحت عنوان «نبود مسجد و خانه قرآن در محله اردیبهشت» روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران با ارسال دورنگاری اعلام کرد: خیابان اردیبهشت در محله علم و صنعت واقع شده و دارای مسجد مزین به نام امام حسین(ع) است و در بلوار اردیبهشت ابتدای کوچه اسلامی قرار دارد. همچنین در مجاورت این محله نسبتا کم‌جمعیت، محله نارمک واقع شده است و دارای پنج مسجد به نام‌های احمدیه، سپهسالار حسین(ع)، موسی بن جعفر(ع)، آل محمد(ص) و وحدت است. در ضمن سرای محله علم و صنعت در خیابان فرجام بین خیابان برادران باقری و حیدرخانی دارای خانه قرآن بوده که مورد استفاده عموم شهروندان این محله است.

روی خط 162

دبیرستان یا ثبت‌احوال/ یک شهروند از تهران گفته دبیرستان فیاض‌بخش در خیابان پاسدار گمنام به دانش‌آموزان اعلام کرده مبلغ 35 هزار تومان برای عکسدار کردن شناسنامه‌هایشان بیاورید. معلوم نیست دبیرستان است یا ثبت‌احوال؟

واردات، کشتی تولید را به گل نشانده است/ یک شهروند هم عنوان کرده ورود اجناس و لوازم الکتریکی چینی و پاکستانی‌ در داخل کشور بویژه در صنف الکتریکی‌های خیابان لاله‌زار موجب از بین رفتن رونق اجناس ایرانی شده است.

بدقولی سایپا/ سوری هم گلایه کرده که در اردیبهشت 93 یک دستگاه ال 90 از شرکت سایپا پیش‌خرید کردم و قرار بود که آبان‌ تحویل بدهند، اما با هفت ‌ماه تاخیر هنوز به وعده خود عمل نکرده‌اند؟

طرح زوج و فرد، بیخ گلوی راننده وانت‌ها/ یک شهروند هم تاکید کرده بنده با وانت‌بار کار می‌کنم، با توجه به قانون جدید طرح ترافیک برای زوج و فرد الان باید یک روز در میان کار کنم و یک روز بیکار هستم و با وجود پیگیری‌ها جوابی به من ندادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها