اگر از کاربران سرویس‌های ای‌دی‌اس‌ال مخابرات باشید، حتما می‌دانید این ارگان چند ماهی است طرح‌های نامحدود اینترنت خود را با محدودیت‌هایی روبه‌رو کرده است.
کد خبر: ۷۹۶۵۷۵

به‌این‌ترتیب کاربران فقط می‌توانند از میان سرویس‌های سرعت متوسط و تا سقف ۵۱۲، سرویس ADSL نامحدود انتخاب کنند و طرح‌های سرعت بالاتر به‌صورت بسته‌های اینترنتی به فروش می‌رسد. هفته‌های گذشته شرکت مخابرات ایران با ارائه طرح‌های جدید برای سرویس ای‌دی‌اس‌ال خود نشان داد، تصمیمی جدی برای جمع‌آوری سرویس‌های نامحدود گرفته است. طبق ادعای مدیران این شرکت، مخابرات با کاهش کاربران نامحدود قصد دارد کیفیت سرویس‌های ADSL خود را در مناطق مختلف بهینه کند تا کاربران بتوانند از سرعت اینترنت بالاتری بهره ببرند. محمدرضا بیدخام، معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران معتقد است این طرح می‌تواند 2 یا 4 برابر سرعت پهنای باند را بهبود ببخشد.

همچنین شرکت مخابرات اعلام کرده در ازای طرح‌های تشویقی جدید، کاربران به هزینه اضافی و راه‌اندازی مجدد نیاز ندارند و مانند قبل، هزینه‌های اینترنت به‌صورت پس‌پرداخت و روی قبض تلفن درج می‌شود. حتی کاربرانی که بیش از بسته مصرفی تعرفه خود استفاده کنند نیز این هزینه اضافه را مانند طرح کلی روی قبضشان پرداخت می‌کنند. باید دید این طرح در صورت تحقق می‌تواند کیفیت خدمات اینترنت مخابرات را بهبود بخشد یا آن‌که میزان نارضایتی از این سرویس‌ را بیشتر از قبل خواهد کرد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها