با این نرم‌افزار می‌توانید جزئی‌ترین اطلاعات مربوط به کامپیوتر خود را نیز در اختیار داشته باشید

اطلاعات شناسنامه‌ای رایانه‌ی خود را کشف کنید

نرم‌افزار SIW، یک ابزار قابل حمل و نیرومند برای بررسی تمامی موارد نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و موارد مربوط به شبکه در کامپیوترهای شما است.
کد خبر: ۷۹۱۵۹۳
اطلاعات شناسنامه‌ای رایانه‌ی خود را کشف کنید

جام جم کلیک: یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که در زمینه کامپیوترها می‌تواند ما را دچار دردسر کند این است که ما با دستگاه خود به خوبی آشنا نیستیم و نمی‌دانیم که دستگاه ما دقیقا از چه قطعاتی تشکیل شده است. برای نمونه چند نفر از شما می‌دانید که قطعه مربوط به اتصال شما توسط کابل به شبکه اینترنت و مبدل وایرلس شما چه تفاوت‌هایی داشته و چه مدلی هستند؟ مواردی این‌چنینی در شرایطی که بخواهید نرم‌افزارهای سیستم خود را مرتب کرده و یا رفع ایراد کنید می‌تواند برای شما بسیار مفید باشند.

نرم‌افزار SIW، یک برنامه کاربردی ویژه برای شناسایی اطلاعات کامل کامپیوتر است که می‌تواند تمامی قسمت‌های سیستم را بررسی کرده و شما را از تک تک قطعات موجود در محیط کامپیوترتان مطلع سازد. این نرم‌افزار می‌تواند تمامی موارد نرم‌افزاری موجود بر روی سیستم شما از سیستم‌عامل تا ساده‌ترین برنامه‌های نصب شده را برای یافتن قطعات مربوطه اسکن کند و در کنار آن نیز تمامی قطعات سخت‌افزاری و حتی قطعات جانبی متصل به کامپیوتر شما توسط SIW اسکن خواهند شد. این برنامه می‌تواند حتی محیط شبکه شما را نیز اسکن کند تا دستگاه‌های موجود در شبکه و مبدل‌های مربوطه را نیز به شما اطلاع بدهد.

از دیگر مزایای ویژه SIW این است که این برنامه نیازی به نصب نداشته و به‌صورت قابل حمل بر روی فلش دیسک می‌توان از آن استفاده کرد. تمامی این امکانات با کلیک بر روی گزینه اسکن، شروع به کار خواهند کرد و در پایان نیز گزارش کامل از سیستم، به شما ارائه خواهد شد تا بدانید که کدام قطعات سخت‌افزاری بر روی دستگاه شما وجود داشته و کدام درایورها برای آن‌ها نصب شده است.

این برنامه با سیستم‌های عامل زیر همخوانی دارد:

سیستم‌عامل خانگی: ویندوز 10 ، ویندوز 8.1، ویندوز 8، ویندوز 7 ، Vista ، ویندوز XP ، WinRE BartPE ، Winternals ERD Commander

سیستم‌عامل شبکه: ویندوز 2012 (R2) ، ویندوز SBS 2011 ، ویندوز Server 2008 (R2) ، ویندوز Server 2003 (R2)

برای دانلود این برنامه می‌توانید به لینک زیر مراجه کنید:

http://www.gtopala.com

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها