2 راهزن مسلح که از چندی پیش به اتهام سرقت و شرارت تحت تعقیب قرار داشتند ، پس از ناکامی در آخرین سرقت ، با تعقیب پلیس متواری شدند.
کد خبر: ۷۸۷۵۱

ساعت 23:45 پنجشنبه ، راننده یک دستگاه کامیون ولوو - که از جنوب کشور ، محموله کولر گازی حمل می کرد - در جاده قدیم کرج با مشاهده یک دستگاه خودروی ماکسیما، در حالی که متوجه شد 2 سرنشین آن سعی دارند خودروی حامل محموله را متوقف کنند ، با فشار آوردن به پدال گاز سعی کرد به هر طریق از کمند آنها متواری شود.

شلیک به سوی راننده

در پی این ماجرا ، 2 سرنشین ماکسیما وقتی متوجه شدند ، راننده کامیون به هیچ عنوان حاضر به توقف نیست در چند مرحله به سوی او نیز تیراندازی کردند تا با ایجاد رعب و وحشت ، وی را وادار به توقف کنند. به دنبال این ماجرا ، راننده با استفاده از تلفن همراه موضوع حمله مسلحانه راهزنان را به مرکز فوریتهای پلیس 110 گزارش کرد و تیمهای گشتی بسرعت عازم جاده قدیم کرج شدند ، اما راننده خودروی ماکسیما با مشاهده چراغهای گردان خودرویهای پلیس با سرعت از محل متواری شد.

شلیک به پلیس

در پی این تعقیب و گریز ، موضوع به سردار طلایی ، فرمانده انتظامی تهران بزرگ گزارش شد و وی دستور دستگیری و توقف راهزنان را صادر کرد. به دنبال آن ، در چندین مرحله هشدارهای پلیس برای توقف از طریق بلندگوی خودرو به راننده اعلام شد ، اما در پاسخ دیگر راهزن مسلح با شلیک به پلیس سعی کرد مانع تعقیب آنها شود.در پی تیراندازی راهزنان ، ماموران نیز بلافاصله با استفاده از قانون بکارگیری سلاح به سوی راهزنان شلیک کردند. پس از اصابت 34 گلوله به خودرو ، راننده در جاده قدیم کرج حلقه محاصره ماموران را مشاهده کرد که با اجرای طرح مهار ، سعی در توقف آنها داشتند. با توقف خودرو پس از یک ساعت تعقیب و گریز ، راهزنان وارد یک شرکت حمل و نقل شدند.

محاصره و درگیری

با محاصره مخفیگاه راهزنان مسلح ، ماموران در چند مرحله دستور تسلیم سارقان را صادر کردند و در ادامه تیراندازی سرانجام موفق شدند یکی از آنها را دستگیر کنند و دیگر راهزن مسلح با استفاده از تاریکی شب متواری شد. با انتقال متهم به پلیس آگاهی تحقیق از وی آغاز شد.در بررسی و تحقیق مقدماتی مشخص شد ، سارق مسلح از چندی پیش با همدستی دیگر راهزن فراری ، ضمن کمین در مسیر عبوری خودروهای حامل کالا در جاده قدیم کرج ، به سوی رانندگان حمله ور می شده و اموال آنها را به سرقت می برده اند. تحقیق در این زمینه ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها