رئیس سازمان بیمه سلامت از تشکیل هفت کارگروه برای تعیین تکلیف تجمیع بیمه‌ها خبر داد و گفت:‌ در اردیبهشت 94 نیز از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نحوه وحدت رویه بین سازمان‌های بیمه‌گر پایه در تعهدات، خرید و رسیدگی به اسناد پزشکی اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۵۵۳۳

انوشیروان محسنی‌بندپی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، درباره آخرین اقدامات سازمان بیمه سلامت برای تجمیع بیمه‌ها، افزود:‌ این سازمان درصدد است تا تولیت و سیاست‌گذاری امور بیمه‌ای را به یک دستگاه و نهاد واگذار کند و در این مسیر اجرای موفقیت‌آمیز نظام بیمه‌ای در اغلب کشورها را مورد بررسی قرار داده است.

وی یادآور شد:‌ همچنین در کارگروه مذکور به بررسی نحوه رسیدگی به اسناد پرداخته شده و در اردیبهشت 94 نیز از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نحوه وحدت رویه بین سازمان‌های بیمه‌گر پایه در تعهدات، خرید و رسیدگی به اسناد پزشکی اعلام خواهد شد. رئیس سازمان بیمه سلامت یادآور شد: به طور حتم فراهم‌سازی زیرساخت‌ها و تعیین تکلیف وحدت رویه بین سازمان‌های بیمه‌گر می‌تواند بسیاری از موانعی را که پیش‌روی تجمیع بیمه‌هاست، از میان بردارد.

وی با یادآوری این‌که تجمیع بیمه‌ها از موضوعات مورد مطالبه مجلس شورای اسلامی به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد:‌ سازمان بیمه سلامت به دنبال یک پشتوانه قانونی برای تجمیع بیمه‌هاست، چون در برنامه پنجم توسعه دولت مجاز به این تجمیع شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها