غواصی در امواج رسانه‌های مجازی و موبایلی

پـس‌لـرزه‌های لـوزان در فضای مجازی

با حضور یکی از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، موضوع توافق هسته‌ای لوزان در برنامه «بحث روز» مورد بررسی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۷۸۵۳۳۸
بررسی بیانیه‌ لوزان در رادیو ایران

علی ظریف، سردبیر در این باره گفت: با حضور دکتر مجید بعیدی‌نژاد، مدیرکل امور سیاسی و امنیت بین‌الملل وزارت امور خارجه و عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای این توافق مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین طی تماسی تلفنی کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی در این مورد صحبت می‌کند. «بحث روز» کاری از گروه سیاست رادیو ایران با کارشناس مجری مهدی قلی و تهیه‌کنندگی جواد فیاضی امروز ساعت 18 و 15 دقیقه از این شبکه پخش می‌شود.

«چون پرده برافتد» در رادیو نمایش

پخش نمایش رادیویی «چون پرده برافتد» از رادیو نمایش آغاز شد. این نمایش طنز را ندا هنگامی کارگردانی کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این نمایش به نویسندگی روزبه حسینی درباره مجید تهرانی، مرد جوانی ساکن تهران است که بتازگی در دانشکده حقوق شهر قم قبول شده ولی برای گرفتن خانه در این شهر نیاز به یک معرف دارد. از طرفی دانشجوی دیگری به دلیل مشکلات مالی به پیشنهاد بنگاه‌دار قدیمی با مرد جوان همخانه می‌شود.

قربان نجفی، اکبر مولایی، حسن تسعیری، ماندانا محسنی، ناهید مسلمی، محمد آقامحمدی، طوفان مهردادیان، محمدسعید سلطانی، علی زرینی، مسعود زنوزی‌راد، محمد شریفی‌مقدم و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در این نمایش بازی کرده‌اند. «چون پرده برافتد» به تهیه‌کنندگی و سردبیری ژاله محمدعلی و کارگردانی ندا هنگامی ساعت 9 صبح از رادیو نمایش پخش می‌شود.

برد و باخت در مسابقه رادیو

پخش مسابقه صددرصد بزودی از رادیو تهران شروع می‌شود. این مسابقه از شنبه تا پنجشنبه ساعت 18 تا 19 و 30 دقیقه به مخاطبان این رادیو ارائه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران، این مسابقه رادیویی با رویکرد اطلاع‌رسانی و ارتقای دانش و آگاهی شنوندگان و به منظور ایجاد فضای شاد و سرگرم‌کننده از رادیو تهران پخش می‌شود.

دوراهی، صد درصد بازیگری، نقشه‌خوانی، داستانک افکتیو، پازل ترانه، شهروند گزارشگر، تقلید صدا، ادامه ترانه، دور تند و... بخش‌های مختلف این مسابقه را تشکیل می‌دهد. این برنامه توسط دو گروه به صورت یک هفته در میان برنامه‌سازی می‌شود و حداکثر امتیاز صد درصد است و هر شرکت‌کننده برای برنده شدن باید درصد بیشتری از امتیاز را کسب کند. برندگان در طول هفته وارد جدول رده‌بندی می‌شوند و در پایان هفته شش نفری که دارای رتبه‌های اول تا ششم جدول باشند به عنوان برنده هفته معرفی خواهند شد. مهدی سلطانی و میثم عبدی تهیه‌کننده، وحید رونقی، امین قاضی، دلارام شکوهی و تراب‌زاده مجری دیگر عواملی هستند که با این برنامه همکاری دارند. علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه صددرصد می‌توانند با ارسال شماره پیامکی برنامه 30000955 یا از طریق شماره‌های 33914141 ـ 33919142 در این مسابقه شرکت کنند.

بررسی صادرات در رادیو اقتصاد

برنامه «صدای صادرات» امروز در رادیو اقتصاد وضع صادرات در سال 94 را بررسی می‌کند.

کیا داوود اسفندیاری، کارشناس حوزه صادرات در این برنامه درباره وضع صادرات در سال 94 صحبت می‌کند. از دیگر موضوعات این برنامه می‌توان به بررسی وضع صادرات زعفران اشاره کرد. این برنامه به تهیه‌کنندگی حمیده سلطانی ساعت 10 صبح پخش می‌شود. همچنین برنامه نبض اقتصاد امروز در رادیو اقتصاد ساعت 9 مشکلات صنعت مبلمان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

کنترل سرفه در مجله پزشکی

برنامه مجله پزشکی که امروز ساعت 15 از رادیو سلامت پخش می‌شود به بررسی روش‌های کنترل سرفه در کودکان اختصاص دارد.

این برنامه کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری است که ساعت 15 با حضور علیرضا ناطقیان، متخصص کودکان به بررسی روش‌های کنترل سرفه در کودکان می‌پردازد. برنامه خانه ما کاری از گروه سلامت روان رادیو سلامت امشب از ساعت 20 و 50 دقیقه با حضور فرشاد شیبانی، روان‌شناس به موضوع افراد بیش از حد حساس اختصاص دارد. (جام‌جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها