خواستگار شکست خورده وقتی با جواب رد دختر موردعلاقه‌اش رو‌به‌رو شد، او را کشت.
کد خبر: ۷۸۴۷۴۴
دختر جوان، قربانی خواستگار شکست خورده

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت و ارائه شکایتی از ناپدید شدن دختر جوانش خبر داد.

این مرد یک روز بعد با مراجعه دوباره به پلیس گفت: چندی قبل پسری به نام وحید به خواستگاری دخترم آمد، اما با جواب رد ما رو‌به‌رو شد. ساعتی قبل او با من تماس گرفت و ادعا کرد دخترم را کشته و جسد لیلا را در حوالی خانه‌اش رها کرده است.

ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی محل با جسد لیلا رو‌به‌رو شدند.

در ادامه تجسس‌ها پلیس به سرنخ‌هایی دست یافت که نشان می‌داد قاتل فراری در یک گلخانه پنهان شده اما محل آن به طور دقیق مشخص نبود.

ماموران 150 گلخانه را که احتمال می‌دادند متهم در آنجا پنهان شده باشد مورد بازرسی قرار دادند تا این‌که دو روز پیش، عامل جنایت را در گلخانه‌ای یافته و به این ترتیب او دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت در شرق استان تهران گفت: علاقه زیادی به لیلا داشتم و می‌خواستم با او ازدواج کنم، اما وی و خانواده‌اش مخالفت می‌کردند. پس از شنیدن پاسخ منفی تصمیم گرفتم بلایی سر لیلا بیاورم تا دختر جوان مجبور شود با من ازدواج کند. روز حادثه با مشاهده وی در خیابان از او خواستم برای آخرین بار هم که شده به حرف هایم گوش دهد. او زمانی که با اصرارهایم رو‌به‌رو شد، قبول کرد و به حوالی خانه‌مان آمد. لیلا از من خواست او را برای همیشه فراموش کنم و دیگر سراغش نروم. با شنیدن این حرف عصبانی شدم و کتکش زدم. بعد با زنجیر نانچکویی که همراه داشتم، خفه‌اش کردم و جسد را پشت دیوار خانه‌مان رها کرده و گریختم.

متهم پس از بازسازی صحنه جنایت روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها