«هفت سلام» شبکه قرآن به نوروز

شبکه قرآن با برنامه 11 ساعته «هفت سلام» ویژه تحویل سال به استقبال نوروز می‌رود.
کد خبر: ۷۸۱۵۶۱

به گزارش جام‌جم، پخش این برنامه از اذان مغرب بیست‌و نهم اسفندماه 93 آغاز و تا اذان صبح شنبه اول فروردین 94 ادامه خواهد داشت.

هادی ربیعی، ارسیا صنعتی، فرشته ایزدی و بهاره امیری اجرای برنامه هفت سلام را به عهده خواهند داشت. دست‌اندرکاران هفت سلام برگزاری یک مسابقه پیامکی با محوریت قرآن را برای این برنامه پیش‌بینی کرده و از مخاطبان خواهند خواست تا از قرآن‌های سر سفره هفت‌سین عکس‌های متنوع گرفته و برای برنامه ارسال کنند. همچین مسابقه بهترین پیام تبریک سال تحویل با محوریت بهار فاطمی برای علاقه‌مندان به این بخش در نظر گرفته شده است.

گفت‌وگو با رنجبر، کارشناس دینی درباره دعای سمات از دیگر بخش‌های برنامه‌ تحویل سال است. همچنین در فواصل برنامه با اماکن مقدس از جمله حرم امام رضا (ع)، حرم حضرت معصومه (س)، شاه چراغ، مسجد جمکران و حرم عبدالعظیم حسنی ارتباط زنده برقرار خواهد شد. پخش گزیده‌ای از برنامه‌های موفق سال 93 از دیگر بخش‌های برنامه تحویل سال است.

دختر شهید تهرانی مقدم که حافظ کل قرآن است نیز در برنامه سال تحویل شبکه قرآن حضور خواهد داشت. در ادامه مستندی از روستایی که اهالی آن حافظ قرآن هستند پخش می‌شود.

پخش بخش‌هایی از فیلم مجید مجیدی با نام محمد(ص) و گفت‌وگو با این کارگردان در لوکیشن‌های فیلمش از جمله دیگر برنامه‌های ویژه برنامه تحویل سال شبکه قرآن است.

در این برنامه 11 ساعته با شهریار بحرانی درباره فیلم‌های مذهبی و با بهروز شعیبی و سیدمحمود رضوی با محوریت وقف گفت‌وگو خواهد شد. همچنین در فواصل هفت سلام درباره علمای برجسته مذهبی که از دنیا رفتند همچون آیت‌الله مهدوی‌کنی سخن گفته خواهد شد. تیتراژ پایانی برنامه سال تحویل را نیز حامد زمانی می‌خواند.

از دیگر برنامه‌های شبکه قرآن در ایام نوروز می‌توان به چشمه‌های جاری با محوریت دعوت از قاریان و حافظان نوجوان ساعت 20، گل باغ خورشید با موضوع آموزه‌های قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان ساعت 14، مسابقه تلفنی فردوس ویژه خواهران و برادران ساعت 11 و 18، برنامه بشری با حضور چهره‌ها و گروه‌های شاخص در حوزه نغمات دینی ساعت 22 و 30 دقیقه، برنامه یاد خدا با موضوع سبک زندگی قرآنی ساعت 12، سخنرانی قرآنی از جمله آیت‌الله جوادی آملی و آیت‌الله محمدی ری‌شهری در ساعات مختلف، ملکوت سخن ساعت 16، شگفتی‌های آفرینش با محوریت آیات قرآن در خصوص تدبردر طبیعت، دردانه با موضوع حضرت زهرا (س)، شمیم، روزهای بهاری با محوریت ارتباط با کاروان راهیان نور اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها