وقتی با جسد همسرم در خانه روبه‌رو شدم، او را به روستایی در فیروزکوه بردم و دفن کردم. بعد هم به دروغ گفتم از او جدا شده‌ام.
کد خبر: ۷۷۹۲۰۴
گره‌گشایی از معمای ناپدید شدن مرموز زن جوان

به گزارش جام‌جم، این بخشی از اظهارات مردی است که هم‌اکنون به اتهام قتل همسرش بازداشت است.

رسیدگی به این پرونده، از چهاردهم آبان امسال همزمان با شکایت زنی در کلانتری تهرانپارس در دستور کار پلیس قرار گرفت. این زن به ماموران گفت: دختر سی و چهار ساله‌ام به نام مریم دو سال قبل به عقد مردی به نام سجاد در آمد. از مرداد امسال از مریم بی خبرم و دامادم هم مدعی است هیچ اطلاعی از او ندارد.پس از این شکایت، پرونده برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران در نخستین گام به تحقیق از سجاد پرداختند که او ادعا کرد، دو سال قبل با مریم عقد کردم اما شانزدهم خرداد به صورت توافقی در یک دفترخانه در کیانشهر از هم جدا شدیم.

بررسی‌های پلیسی نشان داد، مریم بعد از فوت پدرش و ازدواج مجدد مادرش، به تنهایی زندگی می‌کرد و ارتباط نزدیکی با خانواده‌اش نداشته است. در ادامه تحقیقات مشخص شد، مریم یک خودروی پژو 206 و ویلایی در فریدونکنار دارد که خودرو در اختیار همسر سابقش است و سجاد با وکالت‌نامه، ویلای فریدونکنار را فروخته است.

سجاد در این باره مدعی شد، مریم 130 میلیون تومان به من بدهکار بود و به همین دلیل، خودرو 206 و ویلای فریدونکنار را بابت بدهی‌اش به من داد.

در ادامه کارآگاهان به بررسی صحت اظهارات سجاد درخصوص جدایی از همسرش، اقدام و اطلاع پیدا کردند چنین دفترخانه‌ای در منطقه کیانشهر وجود ندارد.

با توجه به دلایل به‌دست آمده و دروغ بودن تمامی اظهارات همسر مریم، او دوازدهم بهمن در منطقه تهرانپارس دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. متهم سرانجام هجدهم اسفند لب به اعتراف گشود و گفت: سوم خرداد از مغازه به خانه آمده و با جسد همسرم روبه‌رو شدم. ساعت 11 شب جسد را با خودرو به روستایی حوالی فیروزکوه منتقل و دفن کردم.

سجاد در پاسخ به این پرسش که چرا همسرتان را به بیمارستان نبردید؟ تنها یک کلمه گفت: ترسیدم.

با توجه به اظهارات جدید سجاد درخصوص انتقال جسد مریم به روستایی در شهرستان فیروزکوه، کارآگاهان به این روستا مراجعه و با راهنمایی وی، بقایای یک جسد را در عمق سه متری زمین کشف و به پزشکی قانونی منتقل کردند.

همزمان با کشف جسد، سجاد برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس اگاهی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها