در این حادثه‌ 3 نفر در میان شعله های آتش سوختند

جزئیات سقوط مرگبار بالگرد در‌ دربند

سقوط بالگرد سازمان مدیریت بحران کشور در ارتفاعات دربند تهران مرگ سه سرنشین آن را رقم زد.
کد خبر: ۷۷۵۱۲۴

به گزارش جام‌جم، سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در این باره گفت: حادثه سقوط بالگرد ساعت 14 و 45 دقیقه پنجشنبه هفتم اسفند رخ داد و پس از آن دو تیم از سوی هلال‌احمر به محل حادثه که بلندی منطقه دربند بود، اعزام شدند.

حسین درویشی افزود: بالگرد از نوع یک موتوره بوده و پس از برخورد با دامنه کوه حوالی امامزاده ابراهیم(ع) روستای پس قلعه سقوط کرده و آتش گرفته بود.

حسین درخشان، سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر نیز در این باره به جام‌جم گفت: این بالگرد سه سرنشین داشت که در این سانحه جان باختند. امدادگران اجساد سوخته دو نفر را از داخل کابین متلاشی شده، خارج و به پزشکی قانونی منتقل کردند و در ادامه این عملیات جسد سوخته نفر سوم هم که در فاصله‌ای دورتر از محل سقوط افتاده بود، پیدا شد.

عصر دیروز معاون وزیر کشور اعلام کرد، این بالگرد متعلق به سازمان مدیریت بحران کشور بود که در اختیار شرکت پنها بود.

اسماعیل نجار افزود: سازمان مدیریت بحران کشور از سال‌ها قبل دو فروند بالگرد خریده بود که برای نگهداری و تعمیرات در اختیار شرکت پنها بود.

یکی از اهالی روستای پس قلعه نیز در این رابطه گفت: بالگرد در ارتفاع پایینی پرواز می‌کرد و خلبان آن برای این‌که به دیواره کوه برخورد نکند، مسیرش را تغییر داد، اما سقوط کرد. شدت انفجار به حدی بود که خانه‌ها لرزید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها