فولاد به تساوی مقابل السد قطر رضایت داد

نسف نفس تراکتور را گرفت

دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و نسف کارشی ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2 بر یک به سود نماینده ازبکستان پایان یافت. فولاد خوزستان هم دیگر نماینده کشورمان به تساوی صفر بر صفر مقابل السد قطر رضایت داد.
کد خبر: ۷۷۴۵۹۰
نسف نفس تراکتور را گرفت

به گزارش خبرگزاری​ها، نماینده فوتبال ایران از ساعت 16 و 30 دقیقه امروز(چهارشنبه) در شهر نسف میهمان نماینده ازبکستان بود که این دیدار از گروه D لیگ قهرمانان آسیا و با قضاوت تیم داوری از عمان برگزار شد.

تونی اولیویرا در این دیدار حامد لک، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، حبیب گردانی، فردین عابدینی، مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، احمد کامدار، فرشاد احمدزاده، شاهین ثاقبی و لوسیانو ادینیو را در ترکیب ثابت قرار داده بود.

در طرف مقابل نیز قربان بردی اف سرمربی نسف کارشی، سویونف، هامروبکف، بایدولایف، گورگیان، کابلاش، مقصود کریمف، حمزه کریمف، محمدیف، روی، سای فیف و شامرادف را از ابتدای این دیدار به میدان فرستاد.

نماینده ایران نیمه نخست این دیدار را با گلزنی لوسیانو ادینیو در دقیقه 31 به پایان رساند اما این پایان کار نبود و در نیمه دوم ورق برگشت و نماینده ازبکستان در هوای بارانی شهر نسف نتیجه را جبران کرد.

ایلکوم شامرادوف در دقیقه 46 بازی را برای نسف کارشی به تساوی کشاند اما بیشتر از هفت دقیقه از دریافت گل تساوی نگذشته بود که تراکتور در دقیقه 53 توسط مقصود کریم اف گل دوم را دریافت کرد و بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود نسف کارشی پایان یافت.

فولاد به تساوی مقابل السد قطر رضایت داد

تیم فوتبال فولاد خوزستان یکی از نمایندگان ایران درلیک قهرمانان آسیا مقابل السد قطر به تساوی صفر بر صفر رضایت داد .


این دیدار عصر امروز(چهارشنبه ) از گروه C رقابت های لیک قهرمانان آسیا در حضور گسترده تماشاگران ورزشگاه غدیر اهواز و با قضاوت داوران ژاپنی برگزار شد .


نماینده کشورمان در دقایق ابتدایی با اتکاء برحرکات اسماعیل شریفات -ساسان انصاری و محسن مسلمان به دنبال رساندن توپ به آلوز نانک بود تا دفاع منظم حریف را تحت فشار قرار دهد- اما در این امر موفق نبود .

بازیکنان السد نیز در میانه میدان عملکرد خوبی از خود نشان داده واجازه بازیسازی به فولادی ها را ندادند.


در نیمه نخست بازیکنان دو تیم روش محتاطانه ای را در دستور کار داشته و بیشتر به محک زدن حریف پرداختند تا با تساوی صفر بر صفر به رختکن بروند. در آغاز نیمه دوم انتظار می رفت تا فولاد خوزستان باحمایت بی وقفه هزاران هوادارخود روش تهاجمی را در دستور کار داشته باشد که اینگونه نشد و اخراج مهدی بدرلو در دقیقه 65 کار را برای نماینده ایران سخت کرد .


در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا نماینده کشورمان 2 امتیاز خانگی را از دست بدهد . در دیگر دیدار این گروه از ساعت 21 امشب الهلال عربستان در ریاض به مصاف لوکوموتیو تاشکند می رود .


فولادخوزستان دومین دیدار خود از مرحله گروهی لیک قهرمانان آسیا را روز چهارشنبه 13 اسفندماه برگزار خواهد کرد و در این روز میهمان لوکوموتیو تاشکند است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها