سارقان حرفه ای به دزدان ناشی زدند

3 دختر وقتی مبادرت به سرقت خودرو کردند ، فکر نمی کردند ساعتی بعد 2 سارق ، خودروی به سرقت رفته را از آنها بدزدند.
کد خبر: ۷۷۲۳۰

راننده یک دستگاه خودروی پژو 206 با پرسه زدن مقابل یک دبیرستان دخترانه ، پس از سوار کردن 3 دختر ، بسرعت از محل دور شد. ساعتی بعد یکی از دختران از راننده خواست تا برای آنها تنقلات خریداری کند. وقتی راننده مبادرت به ترک خودرو کرد ، یکی از دختران با قرار گرفتن در پشت فرمان بسرعت از محل متواری شد.

چند ساعت بعد

در پی این ماجرا ، مرد مالباخته در تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع سرقت خودروی خود را به پلیس گزارش کرد. چند ساعت بعد هنگامی که این 3 دختر با متوقف کردن خودرو در یکی از خیابان های شمالی تهران در حال گفتگو باهم بودند ، 2 سارق با نزدیک شدن به آنها متوجه شدند که دختران درخصوص سرقت خودرویی که در اختیار دارند ، حرف می زنند. 2 سارق جوان با تهدید دخترها ، خودرو را از آنها سرقت کرده و متواری شدند.

تماس با مالباخته

با فرار سارقان ، روز بعد هنگامی که 3دختر قصد حضور در مدرسه را داشتند ، با شکایت مالباخته دستگیر شدند و اعتراف کردند تنها برای تفریح و اذیت راننده ، خودرو را سرقت کرده بودند و خودروی سرقتی نیز از سوی 2 نفر که خود را مامور معرفی می کردند ، توقیف شده است . با صدور دستور قضایی از سوی دادیار سبحانی فر در شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران ، هنگامی که تحقیق از 3 دختر ادامه داشت ، مردی در تماس با صاحب خودرو عنوان کرد ، حاضر است در مقابل دریافت یک میلیون تومان خودروی او را پس دهد. با اطلاع پلیس از این موضوع ، محل قرار از سوی صاحب خودرو و سارقان تعیین شد و هنگامی که یکی از آنها با خودروی دزدی در محل قرار حاضر شده بود تا پول دریافت کند ، از سوی پلیس دستگیر شد.

اشتباه کردیم

صبح دیروز بار دیگر 3 دختر برای تحقیقات به شعبه چهارم دادیاری دادسرای جنایی منتقل شدند. در جریان تحقیق از دختران جوان ، آنها با ابراز پشیمانی از شاکی درخواست بخشش کردند. با گذشت شاکی از 3 دختر جوان ، دادیار جنایی با صدور قرار منع تعقیب کیفری و اخذ تعهد از دختران ، آنها را آزاد کرد. دادیار سبحانی فر بااشاره به این خبر گفت : نظارت بر رفتار فرزندان ، یکی از مهمترین وظایف والدین است . وی افزود: بارها مشاهده شده که به دلیل ناآگاهی دختران جوان و پایبند نبودن آنها به عرف و ارزشهای جامعه ، پس از آشنایی خیابانی و سوار شدن به خودروهایی که عمدتا چند پسر جوان سرنشین آن هستند ، دچار مشکلات بسیار جدی و بعضا غیرقابل جبرانی شده اند و برخی از این دختران پس از روبه رو شدن با این مشکلات و از ترس والدین مبادرت به فرار از خانه کرده اند. دادیار جنایی افزود: بررسی کارشناسانه نشان می دهد خانواده هایی که به ارزش ها و باورهای عقیدتی اهمیت و اولویت می دهند ، فرزندان آنها بندرت دچار لغزش و گرایش به سمت جرم می شوند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها