رامسین کبریتی و روح‌الله کمانی دو بازیگری هستند که امروز به برنامه دستپخت‌‌های خودمانی می‌آیند و با یکدیگر مسابقه آشپزی می‌دهند.
کد خبر: ۷۷۲۲۳۰

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، در این قسمت رامسین کبریتی و روح‌الله کمانی کباب کوبیده درست می‌کنند، دستپخت‌های خودمانی با اجرای بهار ارجمند به نمایش درمی‌آید و در آن چهره‌های شناخته شده فرهنگی، هنری و ورزشی در زمینه آشپزی با یکدیگر مسابقه می‌دهند. این برنامه ساعت 19 و 45 دقیقه به مخاطبان ارائه می‌شود.

برنامه «یک فنجان سلامت» که فردا ساعت 12 و 35 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود، با حضور نریمان قره‌داغی، جراح و دندانپزشک به موضوع ایمپلنت می‌پردازد.

در این برنامه مهدی فهیمی متخصص طب سنتی درباره مزاج‌شناسی صحبت می‌کند و پریسا گلکاریان به خانواده درمانگر و استاد دانشگاه هم به موضوع روابط زناشویی می‌پردازد.

حقوق سلامت، خبرخوان و میکروسکوپ نیز دیگر بخش‌های این برنامه سلامت‌محور است.

چهره‌های ماندگار این برنامه هم دکتر صادق مسرت‌مشهدی است، دکتر مسرت فارغ‌التحصیل دانشگاه هایدلبرگ آلمان و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران است. مجله تصویری یک فنجان سلامت با نگاهی نو به مقوله پزشکی می‌پردازد و با شعار پیشگیری قبل از درمان پخش می‌شود و تلاش می‌‌کند خود مراقبتی را به مردم آموزش دهد.عموهای فیتیله‌ای هم امروز با اجرای نمایش‌های فیتیل کمان، پسر بلا، نانوا و اسراف و شبکه روستا به خانه مخاطبان خود می‌روند.برنامه عموهای فیتیله‌ای، امروز با موضوع رزق و روزی حلال پخش می‌شود در‌ این برنامه عموهای فیتیله‌ای در قالب شعر و نمایش بچه‌ها را با مفهوم روزی حلال آشنا می‌کنند.

آنها به اجرای ترانه‌های عمو کشاورز، گندم تا نان و اسکناس پرداخته و در قالب نمایش شبکه روستا نیز بچه‌ها را با نان‌های محلی ایران آشنا می‌کنند.این برنامه در بخش «چند جوری» با اجرای مریم سعادت هم به بچه‌ها طرز تهیه چند غذای مفید و آسان را آموزش می‌دهد.«فیتیله، جمعه تعطیله» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو است که با اجرای علی فروتن، حمید گلی، محمد مسلمی و مهرداد نظام‌آبادی امروز و فردا از ساعت 14 تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها