تولید نمایش رادیویی «بهای لبخند» به کارگردانی حمید منوچهری در رادیو نمایش آغاز شد.
کد خبر: ۷۷۰۵۱۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، پیش از آغاز تمرین‌های این نمایش رادیویی، محمدرضا قربانی مدیرکل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش گفت: توجه به سیاست‌های ابلاغی از سوی معاون صدا و تولید محتوای آثار نمایشی باید بر اساس موضوعات فاخر و مذهبی مومن شکل گیرد و بر این اساس، تولید تمامی آثار نمایشی بر مبنای الگوی ایرانی ـ اسلامی با ساختاری هنرمندانه ضروری است.

وی افزود: برای توجه بیشتر به نمایش‌های رادیویی 21 عنوان برنامه غیرنمایشی تا پانزدهم اسفند ماه از جدول پخش رادیو نمایش حذف می‌شود و برنامه‌های نمایشی جایگزین آنها خواهد شد.

در ادامه مرضیه رشیدبیگی نویسنده نمایش رادیویی «بهای لبخند» نیز درباره داستان این نمایش گفت: یک بازیگر سیاه در نمایش‌های تخت حوضی در فقر و گمنامی می‌میرد. پسر این بازیگر از مرگ تحقیرآمیز پدر در عذاب است و او را مسبب تمام تلخکامی‌های زندگی خود می‌داند، اما آشنایی با یکی از دوستان قدیمی پدرش باعث کشف گذشته زندگی هنری پدرش می‌شود. «بهای لبخند» با هنرمندی محمد آقامحمدی، نازنین مهیمنی، مهرداد مهماندوست، محمد یگانه، عباس توفیقی، ایوب آقاخانی، صفا آقاجانی، کامیار محبی، شهریار حمزیان، سیما خوش‌چشم، احمد گنجی، شیما جان‌قربان، اکبر مولایی، رحمان باقریان، فریبا متخصص، میرطاهر مظلومی، عبدالعلی کمالی و مهرداد عشقیان در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید و بزودی از شبکه رادیویی نمایش پخش خواهد شد. شهناز دهکردی تهیه‌کننده و محسن بهرامی گوینده این نمایش هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها