همزمان با گذشت یک هفته از سقوط هواپیمای تفریحی در حوالی رامسر، روز گذشته جسد تبعه عربستانی از سوی ماهیگیران کشف شد.
کد خبر: ۷۶۹۲۱۵

به گزارش جام‌جم، سیزدهم بهمن امسال زوج عربستانی که برای ماه عسل وارد شهرستان رامسر استان مازندران شده بودند در هتلی در این شهر اسکان یافتند. داماد سی ساله به نام حبیب‌بن شعیب‌بن محمد خبیت که کارمند شهرداری کشور عربستان بود با اجاره کردن یک فروند هواپیمای تک‌موتوره آموزشی ـ تفریحی که یک خلبان شصت ساله ایرانی به نام علیرضا آن را هدایت می‌کرد، به گشتزنی در بالای شهر پرداخت. هواپیما 30 تا 35 دقیقه پس از برخاستن از باند فرودگاه از صفحه رادار برج مراقبت فرودگاه حذف شد.

در ادامه جستجوها و با گذشت هفت ساعت از وقوع حادثه یکی از ماهیگیران منطقه «لس تو» تنکابن چرخ هواپیما را پیدا کرد و به این ترتیب روند جستجو در حوزه آبی متمرکز شد تا این که روز چهارشنبه در سومین روز جستجو بخشی از صندلی، کاپشن خلبان و دو کارت بانکی او در 13 کیلومتری فرودگاه رامسر پیدا شد و این در حالی بود که هنوز اثری از سرنوشت خلبان و مسافر وی در دست نبود.

با گذشت یک هفته از وقوع این حادثه ساعت 4 و 30 دقیقه بامداد دیروز صیادان بخش «نشتا» در تنکابن زمانی که برای خارج کردن تورهای ماهیگیری به دریا رفته بودند با جسد مرد جوانی که داخل یکی از تورها افتاده بود روبه‌رو شدند. آنها بسرعت مرد جوان را از تور خارج کردند اما او مرده بود. ماهیگیران در تماس با پلیس موضوع را گزارش دادند و دقایقی بعد با حضور آنها در محل، مشخص شد جسد متعلق به توریست عربستانی است که برای ماه عسل به ایران آمده بود. با کشف این جسد، همسر وی که به محل مورد نظر آمده بود با مشاهده جسد شوهرش، هویت او را شناسایی کرد و با هماهنگی قضایی جسد این مرد به پزشکی قانونی شهرستان تنکابن استان مازندران منتقل شد.

این در حالی است که پس از کشف جسد این مرد، عملیات جستجوی امدادگران از دیروز وارد هشتمین روز خود شد و آنها همچنان در تلاش هستند تا با یافتن جسد مرد خلبان به چشم‌انتظاری خانواده وی نیز پایان دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها