روشن‌پژوه: مردم از مسابقات تلویزیونی جدی استقبال نمی‌کنند

مسعود روشن پژوه گفت: مردم از این که قرار باشد در یک فضای سنگین و جدی حضور پیدا کنند، چندان استقبال نمی‌کنند. به همین دلیل شادابی و نشاط در مسابقات تلویزیونی نقش مهمی دارد.
کد خبر: ۷۶۷۹۲۵
روشن‌پژوه: مردم از مسابقات تلویزیونی جدی استقبال نمی‌کنند

«مسعود روشن پژوه» مجری مسابقه تلویزیونی 103 که از سه شنبه 14 بهمن ماه پخش آن آغاز شده است، درباره فضایی که در اجرای این برنامه در سری جدید ایجاد شده است، گفت: مسابقه های تلویزیون غالبا با هدف کسب ارائه اطلاعات به مردم در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی است. حال با توجه به این که شبکه سه سیما تاکنون با نام شبکه جوان شناخته می شده است و حالا هم قرار است با رویکرد سرگرمی به کار خود ادامه دهد اجرای شاد در این مسابقه مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: از طرفی به نظرم لازم است تا افراد جوانی که در این مسابقه شرکت می کنند و کسانی که بیننده این مسابقه هستند، بتوانند فضای متفاوت و لحظه های شادی را کنار هم تجربه کنند. اساساً مردم و شرکت کنندگان از این که قرار باشد در یک فضای سنگین و جدی حضور پیدا کنند و برنامه صرفا جنبه علمی و محک زدن اطلاعات عمومی شان را داشته باشند، شاید چندان استقبامل نکنند.

مجری مسابقه محله ادامه داد: در واقع حضور 103 شرکت کننده در کنار هم به این دلیل است که تجربه متفاوتی را در کنار هم پشت سر گذارند. با توجه به این که ساعات ضبط گاهی بسیار طولانی می شود و بعضا به 7 ساعت هم می رسد، این شادی و هیجان در برنامه هم لازم است.

مسابقه تلویزیونی 103 کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که ویژه دهه فجر و نوروز برای پخش در این شبکه آماده می شود. تهیه کنندگی این برنامه را حسین فردرو برعهده دارد و هر قسمت از آن در 60 دقیقه میزبان 103 تن از کارکنان سازمان یا نهاد مشارکت کننده است. این مسابقه که در برج آزادی ضبط می شود، هر شب ساعت 21 و 30 دقیقه روی آنتن می رود. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها