انزلی‌چی‌ها تنها پیروزی این فصل خود را مقابل پرسپولیس به دست آورده اند

درخشان: مقاومت ملوان را می‌شکنیم

پرسپولیس باز هم به ملوان رسید، همان حریفی که در دور رفت شاگردان علی دایی مقابل آن زانو زدند، حالا گرچه نیمکت این دو تیم تغییر کرده است، اما شرایط تقریبا همانی است که بود و دو تیم دست‌کم یک وجه مشترک دارند؛ هشت شکست!
کد خبر: ۷۶۷۴۱۱

به گزارش جام‌جم، دیدار رفت این دو تیم در شرایطی در انزلی با پیروزی 2 بر یک ملوان به پایان رسید که نه هواداران ملوان تصور می‌کردند تا بازی برگشت مقابل سرخپوشان تهران همچنان در حسرت کسب سه امتیاز بمانند و نه هواداران پرسپولیس فکر می‌کردند 15 هفته از آن شکست بگذرد و تیمشان همچنان متزلزل باشد. پرسپولیس وقتی در آن بازی باخت، به رده دهم سقوط کرد و ملوان با آن سه امتیاز هشتم شد و امروز در پایان هفته هجدهم پرسپولیس پرمدعا و پرطرفدار نهم و ملوان در قعر جدول در رده شانزدهم قرار دارد.

به هر ترتیب در حالی دو تیم در شرایطی بحرانی بار دیگر برابر هم صف‌آرایی می‌کنند که ملوان در 15 هفته گذشته هم نصرت ایراندوست و هم استیون میسیلوویچ را برکنار کرده و امید انزلی‌چی‌ها برای خروج از بحران به فیروز کریمی، مربی کهنه‌کار فوتبال ایران است تا شاید استارت خروج از بحران را در همین بازی بزند و قوی سپید انزلی پرواز را آغاز کند.

اما پرسپولیس که دیدار رفت را با شکست 2 بر یک برابر ملوان و با هدایت علی دایی به پایان برد در حالی گام به این مسابقه می‌گذارد که زمزمه‌های برکناری حمید درخشان نیز به گوش می‌رسد و هیچ بعید نیست سرخپوشان نیز مثل انزلی‌چی‌ها دومین‌بار دست به تغییر کادر فنی خود بزنند. هر چند مدیران باشگاه فعلا از درخشان حمایت می‌کنند، اما با ادامه روند کنونی هیچ بعید نیست درخشان نیز به سرنوشت دایی گرفتار شود، زیرا عملکرد او دست‌کم روی کاغذ توفیر چندانی نسبت به علی دایی نداشته است.

پرسپولیس چنانچه در این دیدار شکست بخورد و پدیده مشهد و استقلال خوزستان در این هفته شگفتی‌ساز شده و بر تراکتورسازی و فولاد غلبه کنند، آن‌وقت پرسپولیس حتی به رده یازدهم هم سقوط خواهد کرد. در مقابل ملوان با شکست در این بازی یک قدم دیگر به سقوط نزدیک خواهد شد و چنانچه باز هم پرسپولیس را شکست دهد و پدیده نیز به صبا ببازد، انزلی‌چی‌ها یک پله صعود خواهند کرد.

اینها همه شرایط دو تیم در جدول رده‌بندی بود و باید دید در پایان بازی امروز چه نتیجه‌ای در این بازی رقم خواهد خورد. حمید درخشان که پس از پیروزی در شهرآورد تیمش طعم پیروزی را نچشیده، ریشه این ناکامی را بدشانسی و مصدوم‌شدن و محرومیت بازیکنان در بازی‌های مختلف دانست.

او در آستانه این بازی گفت: شرایط حال ما با زمانی که در بازی رفت مقابل ملوان انجام داد، متفاوت است. آن زمان مربی دیگری هدایت پرسپولیس را برعهده داشت و الان من هستم. ملوان تیم باانگیزه‌ای است و می‌خواهد با شکست پرسپولیس از انتهای جدول فاصله بگیرد، ان‌شاءالله ما مقاومت آنها را می‌شکنیم و 3 امتیاز بازی را می‌گیریم.

درخشان به ایسنا گفت: اگر بدشانسی از ما دور شود و توپ‌هایمان به گل تبدیل شود، شرایط مساعد خواهد شد. ما فرصت‌های گلزنی زیادی روی دروازه حریفان خلق می‌کنیم، اما توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود. مگر یک مهاجم چند فرصت گلزنی باید به‌دست بیاورد تا توپ‌هایش گل شود؟ اگر بدشانسی دست از سر ما بردارد با همین بازیکنان شرایطمان روز به ‌روز بهتر خواهد شد.

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط تیمش پس از شکست مقابل ذوب‌آهن در هفته گذشته، خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم، اما متاسفانه برای دیدار مقابل ملوان محرومانی داریم که نمی‌توانند در کنار ما باشند. امیدوارم مقابل ملوان بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و فرصت‌هایمان به گل تبدیل شود.

محمد نوری و مهدی طارمی را به‌دلیل محرومیت در اختیار نداریم و پیام صادقیان و رضا نورمحمدی نیز با مشکل مصدومیت مواجه هستند و حضور صادقیان در دیدار به‌طور کامل منتفی است.

برنامه ادامه دیدارهای هفته نوزدهم:

پنجشنبه (شانزدهم بهمن):راه‌آهن ـ ذوب‌آهن(15و 30 دقیقه)، نفت مسجدسلیمان ـ صبای‌قم (15و 30 دقیقه)

جمعه (هفدهم بهمن):تراکتورسازی ـ پدیده(16)، پرسپولیس ـ ملوان (17 و 5 دقیقه)، استقلال خوزستان ـ فولاد (17 و 15 دقیقه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها