جام ملت های آسیا

چین حریف استرالیا شد

جام جم ورزشی: تیم فوتبال کره‌جنوبی با شکست دادن تیم استرالیا به عنوان صدرنشین گروه A به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کرد.
کد خبر: ۷۶۰۳۷۲
کره‌جنوبی با شکست استرالیا صدرنشین گروه A شد

به گزارش جام جم ورزشی ، دیدار تیم‌های ملی استرالیا و کره‌جنوبی که برای تعیین سرگروهی گروه A شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا بود از ساعت 12:30 امروز (شنبه) به وقت تهران در ورزشگاه بریزبین آغاز شد که در نهایت کره‌جنوبی با پیروزی یک بر صفر مقابل حریفش به عنوان سرگروه این گروه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و استرالیا هم دوم شد.

در این دیدار لی‌جئونگ هیوپ در دقیقه 32 برای کره‌جنوبی گلزنی کرد.

نیمه اول
دقیقه 16: بازی در دقایق ابتدایی متعادل دنبال می‌شد و 2 تیم استرالیا و کره‌جنوبی موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای داشتند اما جدی‌ترین موقعیت در حرکت ناتان برنز داخل محوطه کره‌جنوبی رقم خورد، آنجایی که شوت زمینی و فنی او را دروازه‌بان کره‌جنوبی در آستانه فروپاشی دروازه‌اش راهی کرنر کرد.

دقیقه 32: کره‌ای‌ها در سمت راست محوطه جریمه استرالیا صاحب پرتاب اوت شدند. توپی را که کی‌سونگ یوئنگ دریافت کرده بود از بین مدافعان استرالیا به کناره محوطه جریمه پاس داد تا لی‌جئونگ هیوپ با شوتی که روانه دروازه استرالیا کرد، برای چشم‌بادامی‌ها گلزنی کند.

دقیقه 36: جیمز ترویسی با پاسی که از هم‌تیمی‌اش دریافت کرده بود و زدن بر سر توپ باعث محو شدن مدافعان کره‌جنوبی شد اما ضربه او راهی به دروازه نداشت و به تور کنار دروازه برخورد کرد.

نیمه دوم
دقیقه 52: ژوریچ حمله خوبی را برای استرالیا طراحی کرد. این بازیکن پاس خوبی را در محوطه جریمه به سمت راست فرستاد و خودش مقابل دروازه کره‌جنوبی جاگیری کرد. هم‌تیمی این بازیکن در نهایت پاس بسیار خوبی را مقابل دروازه برای ژوریچ فراهم کرد اما او نتوانست از این موقعیت مناسب برای به تساوی کشیدن بازی استفاده کند.

دقیقه 70: بازیکنان تیم استرالیا یک بار دیگر فرصت به تساوی کشیدن بازی را داشتند. ژوریچ روی یک حرکت انفرادی به داخل محوطه جریمه کره‌جنوبی رفت اما ضربه نهایی او را دروازه‌بان چشم‌بادامی‌ها گرفت. در ادامه هم توپ به داخل محوطه شش قدم رفت اما مدافعان کره‌جنوبی خطر را از دروازه تیم‌شان دور کردند.

دقیقه 88: استرالیا در لحظات پایانی بازی فشار را روی دروازه کره‌جنوبی بیشتر کرد تا بتواند کار را به تساوی بکشاند. این بار یک همکاری بین کروس و ژوریچ صورت گرفت اما دروازه‌بان کره‌جنوبی به خوبی واکنش نشان داد و توانست ضربه کروس را دفع کرده و به کرنر بفرستد.

دقیقه 1+90: بازیکنان کره‌جنوبی در یک ضدحمله صاحب موقعیت مناسبی شدند. آنها می‌توانستند گل دوم را به استرالیا بزنند اما جانگ‌هیون سو به سادگی این موقعیت را از دست داد و توپ را به دستان دروازه‌بان حریف زد.

در دیگر دیدار این گروه دو تیم حذف شده کویت و عمان در دیداری همزمان و تشریفاتی، در ورزشگاه نیوکاسل به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود عمان خاتمه یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها