
در تحقیقی که بتازگی نتایج آن منتشر شده، ارتباط بین مصرف میزان بالایی از میوه و سبزی با خطر مرگ و میر ناشی از بیماریهای قلبی-عروقی و سکته مغزی در تعدادی از مردم ژاپن مورد بررسی و اطلاعات مربوط به ۹۱۱۲ نفر در دورهای ۲۴ ساله و با در نظر گرفتن متغیرهای مختلف از جمله سن، جنسیت و استعمال دخانیات مورد مطالعه قرار گرفت.
به نقل از خبرگزاری شینهوا، متخصصان ژاپنی گفتند: در این تحقیق مشاهده کردیم افرادی که میزان بالایی از مصرف میوه و سبزی را در رژیم غذایی خود گنجانده بودند ماهی، شیر و محصولات لبنی بیشتری مصرف کرده بودند، عمر بیشتری داشتند. (ایسنا)
{$convert_old_media}
هوش مصنوعی یکی از قدیمیترین عادتهای ما در اینترنت را تغییر داده است
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین عنوان شد
در گفتوگو با جامجم آنلاین تشریح شد
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین مطرح شد