پخش سریال امیرکبیر در قالب برنامه رادیو فیلم، از رادیو نمایش آغاز شد. این سریال هر روز ساعت 19 و 30 دقیقه به مخاطبان ارائه می‌شود.
کد خبر: ۷۵۸۱۴۶

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، سریال امیرکبیر که در اوایل دهه ۶۰ در گونه تاریخی تولید شد، براساس فیلمنامه‌ای از پرویز زاهدی و به کارگردانی سعید نیکپور ساخته شده است. نیک‌پور خودش در این سریال نقش امیرکبیر را بازی می‌کند و از دیگر بازیگران آن می‌توان به ایرج راد، محمد مطیع، فخری خوروش، ژاله علو، شمسی فضل‌اللهی و... اشاره کرد.

حس خوب زندگی روی موج سلامت

برنامه «حس خوب زندگی» امروز با موضوع ورزش و تغذیه از رادیو سلامت پخش می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه حس خوب زندگی به تهیه‌کنندگی موسی نظری و گویندگی معصومه نوازنی امروز ساعت 17 و 15 دقیقه با حضور دکتر مظاهری‌نژاد به شنوندگان ارائه می‌شود.همچنین برنامه «خانه ما» که از ساعت 20 و 50 دقیقه پخش می‌شود، شخصیت افراد مداخله‌گر را بررسی می‌کند. دکتر ابراهیمی‌مقدم، روان‌شناس به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارد. این برنامه را سیما غفاری تهیه می‌کند.

عبدالله انصاری در باغ تماشا

پخش نمایش رادیویی «واپسین صحابی» از رادیو معارف آغاز شد. این نمایش هر روز ساعت 18 و 30 دقیقه تقدیم علاقمندان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو معارف، نمایش رادیویی «واپسین صحابی» زندگی جابر ابن عبدالله انصاری را روایت می‌کند.این نمایش در مرکز هنرهای نمایشی رادیو به تهیه‌کنندگی بابک صفی‌خانی و کارگردانی حمید منوچهری براساس نوشته محمد محمودی در شش قسمت تولید شده است.اسماعیل بختیاری، احمد گنجی، ماندانا اصلانی، نازنین مهیمنی، فریدون محرابی، عرفان ابراهیمی، افسانه محمودی، رامین پورامین، احمد شمس‌آصف، محمود رضا قدیریان، صدیقه کیان‌فر، امیرعباس توفیقی، محمد آقامحمدی، کرامت رودساز و حمیدرضا هدایتی بازیگران این نمایش هستند.

«اینجا شب نیست» به روایت سروش صحت

سروش صحت اجرای برنامه «اینجا شب نیست» را که از رادیو جوان پخش می‌شود، به‌عهده گرفت.

شایان بهلولی، تهیه‌کننده این برنامه به ایسنا گفت: صحت به چند دلیل گزینه‌ خوبی برای اجرای این برنامه است؛ اول این که نویسنده است از طرفی در حوزه‌های مختلف موسیقی‌، فیلم‌شناسی‌ و داستان‌شناسی مهارت دارد‌.

وی افزود: با توجه به این‌که در برنامه داستان‌خوانی داریم‌، از صحت نیز درخواست کرده‌ایم، داستان‌هایی را به انتخاب خود که جوان‌پسند هم باشد، برای برنامه انتخاب کند.

بهلولی همچنین درباره حضور سروش صحت در برنامه «اینجا شب نیست‌»، گفت: من خودم شاگرد آقای صحت بودم؛ خوشحالم از این‌که استادم قرار است مجری برنامه خودم شود و این مایه افتخار است.

بهلولی از حضور سام درخشانی و پژمان جمشیدی به عنوان مهمانان اینجا شب نیست خبر داد و گفت: البته حضور مهمانان نیز با همفکری آقای صحت خواهد بود.

پیش از صحت، نیما رئیسی و امیرحسین صدیق، اجرای برنامه اینجا شب نیست را به‌عهده داشته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها