سریال تلویزیونی «پهلوانان نمی‌میرند» به کارگردانی حسن فتحی امشب ساعت 19 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش‌می‌شود. به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، داستان این سریال در زمان قاجار روایت می‌شود که در شهری که پهلوانان ورزش باستانی مورد اعتماد و احترام همه مردم بودند، پهلوان اول شهر به قتل می‌رسد. در این سریال فخری خوروش، جمشید مشایخی، کتایون ریاحی، فریماه فرجامی، عبدالرضا اکبری، حمید مظفری، فهیمه راستکار و... بازی می‌کنند. سریال پهلوانان نمی‌میرند با گویندگی و تنظیم رادیویی محسن بهرامی و تهیه‌کنندگی فرشاد آذرنیا در قالب برنامه رادیو فیلم از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۵۳۱۳۰

اختراع سینما زیر ذره‌بین

برنامه «ذره‌بین» رادیو دانش امشب ساعت 20 و 30 دقیقه به‌موضوع سینما و چگونگی اختراع آن اختصاص دارد.در این برنامه محمد شهبا، عضو هیات علمی دانشکده هنر دانشگاه تهران، سیر تکامل فناوری‌ها و تاثیر علم و فناوری بر سینما را بررسی خواهد کرد. تاریخچه سینما، تغییر ساختار فیلم دوربین‌های فیلمبرداری و جلوه‌های ویژه از سینمای کلاسیک تاکنون مباحث دیگر این برنامه خواهد بود.

نسیم عدالت برای حضانت فرزند

برنامه «نسیم عدالت» رادیو تهران امروز به موضوع حضانت فرزند اختصاص دارد. این برنامه با حضور مهدی قلی‌رضایی به موضوع حضانت فرزند می‌پردازد و کارشناس برنامه درباره روند قانونی حضانت فرزند و حقوق زنان، آنچه در مورد حضانت فرزند باید بدانیم و... در این برنامه صحبت می‌کند.

طراحی لباس ایرانی در رادیو سلامت

برنامه «حس خوب زندگی» رادیو سلامت امروز با موضوع طراحی لباس با نقش‌های ایرانی پخش می‌شود.این برنامه به تهیه‌کنندگی موسی نظری و گویندگی معصومه نوازنی، کاری از گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم از ساعت 17و 15 دقیقه با حضور حجت‌الاسلام صداقتی، کارشناس مذهبی به موضوع پوشش ایرانی و اسلامی می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها