معرفی بازی Pool Billiards Pro

بازی موبایل: بیلیارد حرفه‌ای

معرفی بازی Glow Hockey

بازی موبایل: هاکی دونفره

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تاریخ، بازی Air Hockey است. اگر با آن آشنایی دارید که حتما این بازی را بازی کنید، اگر آشنایی هم ندارید، پیشنهاد می‌کنیم به‌جای آن Glow Hockey بازی کنید!
کد خبر: ۷۵۲۵۳۱
بازی موبایل: هاکی دونفره

جام جم کلیک: بازی Air Hockey را خیلی‌ها می‌شناسند. این دستگاه هیچوقت اقبال فوتبال دستی را در کشور ما پیدا نکرد، اما شکی در محبوبیت جهانی‌اش نیست. بازی اِیر هاکی میزی مشابه فوتبال دستی یا پینگ پنگ دارد که روی سطح صافش دو راکت تخت و یک توپ مخصوص قرار دارد. دو بازیکن در دو سر میز قرار گرفته و با راکت‌ها توپ را به سمت یکدیگر روانه کرده، در عین اینکه سعی در گل زدن به حریف دارند، از دروازه‌ی خود نیز دفاع می‌کنند.

نسخه‌های متعددی از این بازی محبوب برای رایانه‌های شخصی و سیستم‌های همراه منتشر شده است. اما نمونه‌ای که امروز می‌خواهیم به شما معرفی کنیم یک خاصیت ویژه دارد که آن را از دیگر عناوین مشابه متمایز می‌کند. بازی Glow Hockey تمی نئونی دارد و هم راکت‌ها، هم توپ و زمینه‌ی بازی در پس زمینه‌ی سیاه آن زیبایی دوچندانی پیدا می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های خوب این بازی دو نفره شدن ساده‌ی آن است. اگر صفحه‌ی تبلت شما به قدر کافی بزرگ هست (تبلت 7 اینچ به بالا را توصیه می‌کنیم) می‌توانید با انتخاب گزینه‌ی بازی دو نفره، با دوستان خود بازی کنید. در این حالت هر نفر باید یک سمت تبلت بنشیند و از این رو، این بازی را برای سر میز نشستن‌ها، مخصوصا در کافی شاپ‌ها یا پارک‌ها توصیه می‌کنیم.

عنوان بازی: Glow Hockey

سیستم عامل: اندروید، آی.او.اس

سازنده: NATENAI

سبک: آرکید

دانلود رایگان بازی Glow Hockey برای اندروید

دانلود رایگان بازی Glow Hockey برای iOS

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها