اگرهاکی روی یخ را دوست دارید و علاقه‌مند به بازی‌های ورزشی به‌صورت فانتزی هستید پیشنهاد می‌کنیم همراه با آدمک‌های کوچک در این بازی به سراغ حریفان خود بروید.
کد خبر: ۷۴۹۰۲۶
بازی موبایل: هاکی با آدمک‌های فانتزی

جام جم کلیک: بازی سرگرم‌کننده و جذاب StickmanIceHockey یک بازی سریع در فضای فانتزی اما شگفت‌انگیز است که با کنترلی ساده باعث می‌شود شما علاقه بیشتری نسبت به ادامه بازی نشان دهید.

شما پس از ورود به بازی می‌توانید تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنید و پس از شروع بازی در فصل‌های مختلف رتبه‌بندی خود را نیز مشاهده کنید.

تغییر در قوانین بازی نیز از دیگر مواردی است که می‌تواند به جذابیت بازی اضافه کند. به عنوان مثال شما می‌توانید قانون آفساید را از بازی حذف کنید.

کنترل کامل بر روی بازیکنان، تنظیم زمان شوت به صورت کنترل دستی یا اتوماتیک، تنظیم زمان‌بندی پاس، تصمیم‌گیری آزاد در انتخاب تیم مورد علاقه با توجه به مهارت‌های هر تیم، بخش آموزشی سریع، انتخاب زمین‌های یخی مختلف با قابلیت تنظیم زمان و دشواری بازی، کنترل لمسی ساده اما پیشرفته، اجرای بازی به‌صورت دستی و اتوماتیک، تصاویری بسیار شفاف با سرعت 60 فریم در ثانیه، رقابت با دوستان خود به‌صورت آنلاین، شرکت در لیگ‌ها و جام‌های مختلف از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی است.

در این بازی سعی کنید امتیازات بیشتری بگیرید و در شبکه‌های اجتماعی مربوط به این بازی با رقبا و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

این بازی قابلیت نصب روی سیستم عامل اندروید 2.3 و ios 5.0 به بالا را دارد.

دانلود رایگان بازی Stickman Ice Hockey برای اندروید

دانلود رایگان بازی Stickman Ice Hockey برای iOS

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها