سریال‌های جاده قدیم و یادداشت‌های یک زن خانه‌دار احتمالا نوروز 94 به نمایش در می‌آید

2 سریال در انتظار تولید و پخش

سریال «جاده قدیم» ساخته بهرام بهرامیان که در مرکز سیمافیلم تولید شده، آماده نمایش است و سازندگان آن منتظرند تا شبکه پخش آن مشخص شود و تهیه‌کننده و کارگردان سریال یادداشت‌های یک زن خانه‌دار که برای پخش از شبکه چهار تولید می‌شود منتظر بودجه هستند تا بتوانند ادامه این سریال را تصویربرداری کنند. این سریال را مسعود کرامتی کارگردانی می‌کند و تهیه‌کننده آن اسماعیل عفیفه است.
کد خبر: ۷۵۱۴۵۴

سریال جاده قدیم که داستانی کمدی دارد درباره زن و شوهری به نام‌های زینت و نعمت است که همراه طینت برادر زینت برای زندگی از روستا به شهر می‌آیند. یکی از شرط‌های زینت برای آمدن به تهران این است که گاوی را که جزو جهیزیه‌اش است هم به تهران بیاورند اما در همان ابتدای ورود آنها به تهران، گاو گم می‌شود و همین باعث به وجود آمدن دردسرهایی برای آنها می‌شود.

در این سریال حمید آذرنگ نقش نعمت، یکتا ناصر نقش زینت و شهرام حقیقت‌دوست نقش طینت را بازی می‌کنند و حبیب دهقان‌نسب هم یکی از بازیگران اصلی این سریال است و آنا نعمتی هم در نقش یک بازیگر مقابل دوربین این سریال رفته است.

فیلمنامه این سریال را امید سهرابی و امیررضا طلاچیان نوشته‌اند و تهیه‌کننده آن علی تقی‌پور است.

جاده قدیم قرار بود چند ماه قبل از شبکه دو پخش شود اما این سریال پخش نشد و در ردیف سریال‌های آماده پخش تلویزیون قرار گرفت. برخی از شنیده‌‌ها حاکی است این سریال قرار است دوبله شود و در ایام نوروز از شبکه دو به نمایش در آید.

اصلاحات زن خانه‌دار انجام شد

تصویربرداری سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به‌کارگردانی مسعود کرامتی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه اوایل امسال آغاز شد اما بعد از دو، سه ماه کار با تغییر مدیر گروه فیلم و سریال شبکه چهار، تولید این سریال که به کمبود بودجه هم دچار شده بود، متوقف شد.

داستان این سریال که شقایق دهقان نقش اصلی آن را بازی می‌کند درباره یک زن روان‌شناس است که به دلایل مختلف نمی‌تواند مطب دایر کند به همین دلیل تصمیم می‌گیرد تجربیات و دانسته‌هایش را در وبلاگ شخصی‌اش بنویسد و آنها را در اختیار مردم قرار دهد.

بیشتر داستان سریال یادداشت‌های یک زن خانه‌دار در یک آپارتمان می‌گذرد که در هر طبقه‌‌اش یکی از فامیل‌های این زن زندگی می‌کنند. برای تولید این سریال آپارتمانی اجاره و همه دکور در این ساختمان طراحی شد.

یادداشت‌های یک زن خانه‌دار شش بازیگر اصلی دارد؛ نام دهقان در این سریال شیوا است و امیررضا دلاوری نقش همسر او را بازی می‌کند. فریبا جدی‌کار، پردیس احمدیه، محمود بهروزیان و علی عامل‌هاشمی دیگر بازیگران این سریال هستند.

عفیفه که تاکنون سریال‌هایی مانند میوه ممنوعه و در‌مسیر زاینده‌رود را تهیه‌ کرده است درباره ادامه تولید سریال یادداشت‌های یک زن خانه‌دار به مهر گفت: اگر قرار باشد این سریال برای پخش نوروزی آماده شود ما هر چه زودتر باید تصویربرداری را آغاز کنیم.

وی افزود: ما برخی از تغییراتی را که مدنظر شبکه بود در فیلمنامه اعمال کرده‌ایم و با تزریق بودجه و از سرگیری تصویربرداری، تغییرات به مرور در فیلمنامه انجام خواهد شد.

این تهیه‌کننده تصریح کرد: ما باید تصویربرداری را حتما در دی ماه آغاز کنیم تا 24 قسمت باقیمانده را ضبط کنیم.

عفیفه در پاسخ به این‌که آیا اصلاحات متن مربوط به قسمت‌های ضبط شده هم می‌شود یا خیر، توضیح داد: قسمت‌های قبلی ما خیلی خوب شده است. گرچه مدیران سلیقه‌های متفاوتی دارند و این روش گاهی به کلیت کار و روند تولید آثار لطمه می‌زند.

وی افزود: ما 20 قسمت از سریال را تصویربرداری کرده بودیم که به ما اعلام کردند باید همه قسمت‌های ضبط شده را ببینند. به همین دلیل کار متوقف شد و بعد هم که اصلاحات به کار وارد شد و قرار شد بعد از اتمام اصلاحات کار تصویربرداری مجددا آغاز شود که برای طی شدن این مسیر زمان زیادی صرف شد، در حالی که می‌شد همزمان با تصویربرداری اصلاحات هم انجام شود.

فیلمنامه سریال یادداشت‌های یک زن خانه‌دار توسط گروهی از نویسندگان که سرپرست آنها علیرضا کاظمی‌پور است، نوشته می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها