
مرتضی احمدی که صبح امروز (یکشنبه) در 90 سالگی به دلیل مشکلات ریوی دار فانی را وداع گفت، قبل از مرگش در گفتگویی با مسئولان باشگاه پرسپولیس عنوان کرده بود دوست دارد یک بار دیگر در ورزشگاه آزادی بازی پرسپولیس را تماشا کند.

اما آرزوی دیگر مرد خاطره ساز هنر ایران هر شنوندهای را منقلب میکرد. او در اظهار نظری جالب گفته بود: آرزو دارم پس از مرگم در روزنامه پرسپولیس درشت بنویسد "آی پرسپولیسیها! عمو مرتضی رفت" تا پرسپولیسیها از رفتن من با خبر شوند. (ایسنا)
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند