راه‌حل خروج پرسپولیس از‌ بلاتکلیفی ترسیم شد

هیات‌مدیره جای سیاسی را پر می‌کند

چه با اتهام سیاسی و چه با اتهام غیرسیاسی، فعلا قرار نیست حمیدرضا سیاسی از حبس خارج شود، به همین دلیل هیات‌مدیره باشگاه پس از 12 روز بلاتکلیفی، از امروز به امور اجرایی ورود می‌کند تا بیش از این کارها روی زمین نماند.
کد خبر: ۷۵۰۵۳۱

به گزارش جام‌جم، وقتی پانزدهم آذرماه حمیدرضا سیاسی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دستگیر و به زندان اوین منتقل شد، تصور بیشتر ناظران و هواداران پرسپولیس این بود که خیلی زود سیاسی با یک قرار وثیقه آزاد می‌شود، اما روزهای حساسی که هواداران پرسپولیس به آن دل بسته بودند سیاسی به وعده‌های خود عمل و چند بازیکن جدید جذب کند، یکی پس از دیگری سپری شد و کار به جایی رسید که حتی حمید درخشان، سرمربی تیم ادامه شرایط بلاتکلیفی باشگاه را خطرناک دانست و تهدید به کناره‌گیری کرد.

در این میان هیات‌مدیره پرسولیس که چه آن زمان سیاسی در راس آن بود و علیرضا رحیمی مدیرعامل و چه امروز که با تزریق اعضای جدید چون حسین کلانی و حبیب کاشانی در نهایت سیاسی را به عنوان مدیرعامل باشگاه برگزیدند، کمترین تاثیر را در مدیریت باشگاه داشتند و همه کارها و حتی اظهارنظرهای رسانه‌ای حول محور سیاسی می‌چرخید، اما دیگر شرایط بحرانی تر از قبل شده است و ادامه سردرگمی و بلاتکلیفی نمی‌تواند توجیهی داشته باشد. آنها هرچند در روزهای گذشته و به دنبال برگزاری نشست مجمع باشگاه به ریاست وزیر ورزش از سیاسی حمایت کردند و به این امید ماندند تا مرد همه کاره باشگاه به پست خود بازگردد، اما خبری نشد که نشد تا کاسه صبر آنها نیز لبریز شود.

در این میان هرچند برخی منابع خبری دیروز از اطلاع هیات‌مدیره باشگاه از این موضوع که سیاسی به این زودی آزاد نمی‌شود و در صورت آزادی هم از نظر مراجع قضایی صلاحیت مدیرعاملی باشگاه را ندارد، اما سخنگوی هیات‌مدیره باشگاه این قبیل اخبار را فقط یک گمانه‌زنی رسانه‌ای دانست. البته مهدی خواجه‌وند وقتی در ادامه از ورود هیات‌مدیره به برخی امور اجرایی خبر داد، مشخص شد بخشی از گمانه‌زنی‌ها درباره آزاد نشدن سیاسی خیلی هم دور از واقعیت نیست و آنها به این نتیجه رسیده‌اند که کمی به اوضاع باشگاه سر و سامان دهند.

اما در شرایطی که هیچ مرجع رسمی دلیل دستگیری سیاسی را به طور شفاف اعلام نکرده و مشخص نیست این وضع تا چه زمانی ادامه داشته باشد، دیروز مهدی خواجه‌وند، سخنگوی باشگاه پرسپولیس به جام‌جم گفت:در مورد این‌که گفته می‌شود درباره انتخاب مدیرعامل جدید به هیات‌مدیره اطلاعی داده شده باید بگویم این خبرها فقط گمانه‌زنی است و تاکنون به ما چیزی ابلاغ و اعلام نشده است. ما تا دیروز (چهارشنبه) امید داشتیم موضوع حل شود، اما با توجه به این‌که غیبت سیاسی بیش از حد طولانی شده است، هیات‌مدیره ورود پیدا کرده و مشکلات تیم را حل می‌کند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا برای این مهم دیر نشده است، گفت: چرا دیر شده است، اما جای نگرانی وجود ندارد، چون مذاکرات خوبی انجام شده و قرار است کارهای باشگاه پیش برود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در عین حال تصریح کرد: از آنجا که مسائل مالی هم دست آقای سیاسی بود باید ورود هیات‌مدیره جدی‌تر باشد.

خواجه‌وند در مورد اعتراض بازیکنان و مربیان پرسپولیس به شرایط کنونی، این گونه توضیح داد: اتفاقی افتاده و همه غافلگیر شده‌ایم انتظارمان این است که در شرایط سخت بازیکنان بیشتر از گذشته مسائل را رعایت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها