فیلم سینمایی شهر خدا امشب در برنامه هزار و یکشب سینما رادیو نمایش معرفی و بررسی می‌شود.
کد خبر: ۷۴۷۸۰۹

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، «شهر خدا» در ژانر گانگستری به کارگردانی فرناندو میرلیس تولید شده و تصویرگر رشد جرم و جنایت در حاشیه شهر ریودوژانیرو در خلال سال‌های دهه 60 تا 80 میلادی است.

برنامه هزار و یکشب سینما به تهیه‌کنندگی فرشاد آذرنیا و گویندگی ملیحه شبانیان و محسن بهرامی ساعت 18 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

کودک و تلویزیون روی موج سلامت

برنامه افق روشن رادیو سلامت امروز به موضوع رابطه کودک و تلویزیون می‌پردازد.این برنامه کاری از گروه سلامت اجتماعی است که از ساعت 9 و 5 دقیقه با حضور غلامرضا آذری، محقق و پژوهشگر علوم ارتباطات و محسن همتی‌نژاد، مدیر تامین برنامه شبکه دو، رابطه کودک و تلویزیون را بررسی می‌کند.

مطالبات رهبری از دانشگاهیان در رادیو معارف

رادیو معارف در برنامه مجله روز به تبیین میزان تحقق انتظارات رهبری از دانشگاهیان می‌پردازد.

این برنامه با کارشناسی حجت‌الاسلام پارسانیا ساعت 8 و 40 دقیقه به مولفه‌هایی همچون حکم مقام معظم رهبری به شورای عالی انقلاب فرهنگی، ماموریت شورا‌ها و ضمانت اجرایی مصوبات و اولویت‌های حکم می‌پردازد.

همچنین با حضور نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در رادیو معارف، تفاهم‌نامه برای گسترش فرهنگ وقف به امضا رسید.

«زنده باد زندگی» فرهنگ عاشورایی را بررسی می‌کند

دکتر معصومی، معاون پژوهشی دانشگاه شهید مطهری با حضور در برنامه «زنده باد زندگی» که از شبکه دو پخش می‌شود، تاثیرفرهنگ عاشورا در خانواده ایرانی را بررسی می‌کند.

همچنین با توجه به نزدیک شدن اربعین حسینی برنامه شبانگاهی «زنده باد زندگی» امشب میزبان باقر فارسی از پیرغلامان کشورمان همراه خانواده‌اش خواهد بود.

این خانواده حدود 20 سال با برگزاری هیات حسینی در ایام محرم و صفر به عزاداران اباعبدالله‌(ع) خدمت می‌کنند. پسر این خانواده نیز تاکنون بارها پای پیاده مسیرعاشقی را تا حرم امام حسین(ع) طی کرده است.

برنامه «زنده باد زندگی» به تهیه‌کنندگی و اجرای محمدجعفر خسروی و کاری از گروه خانواده شبکه دو است که دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه‌ها ساعت 22 و 30 دقیقه از این شبکه پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها