بدترین تنبیه‌ها برای پرسپولیس است

حمله تند سرمربی سرخ‌ها به آرای کمیته انضباطی

جام جم ورزشی: سرمربی تیم پرسپولیس با انتقاد شدید از کمیته انضباطی می‌گوید پرسپولیس مظلوم واقع شده است.
کد خبر: ۷۴۴۱۶۴
حمله تند سرمربی سرخ‌ها به آرای کمیته انضباطی

حمید درخشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران اظهار کرد: فردا با تیمی بازی داریم که یکی از تیم‌های خوب لیگ است. این تیم از جوانان خوب و باانگیزه بهره می‌برد که باعث می‌شود دوندگی زیادی داشته باشند. با توجه به این که انگیزه بالایی دارند، امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب و تماشاگرپسند انجام دهیم و نتیجه خوبی را هم کسب کنیم.

وی در ادامه به مشکلاتی که گریبانگیر تیمش شده اشاره کرد و گفت: من با احترامی که برای سازمان لیگ و کمیته انضباطی قائل هستم اما باید بگویم پرسپولیس در گرو تصمیم‌های آنها مظلوم واقع می‌شود. هر کسی که برای اینکه قدرتش را نشان دهد، به پرسپولیس ضربه می‌زند. برای ما بدترین تنبیه‌ها را در نظر می‌گیرند، بدون این که اجازه دهند ما حرف بزنیم. بازیکن ما اشتباهی انجام داده و کارت قرمز گرفته و از بازی بعد محروم شده حال کمیته انضباطی رای داده و باز هم او را محروم کرده و جریمه‌ای هم برای او در نظر گرفته است. دیگر چرا تماشاگران‌مان را محروم می‌کنید؟

وی ادامه داد:‌ چرا تماشاگران ما باید محروم شوند؟ ما که در بازی مقابل استقلال میزبان نبودیم. دفعه اولی نیست که طرفداران در یک بازی نارنجک می‌اندازند و فحاشی می‌کنند. نمی‌دانم دوستان فوتبال خارجی را می‌بینند یا نه اما بهتر است چشمان‌مان را نبندیم و همه چیز را ببینیم. بعضی از دوستان مغرضانه برخورد می‌کنند. بازیکنی که گل می‌زند، خوشحالی می‌کند و نمی‌تواند جلوی احساسات خودش را بگیرد. محسن بنگر در بازی مقابل گل‌گهر سیرجان پس از گلزنی یک خوشحالی معمولی انجام داد اما با او برخورد کردند. این گونه باشد باید با کریستیانو رونالدو هم هر بازی برخورد کنند.

درخشان اضافه کرد:‌ در سیرجان بدترین فحاشی‌ها را به ما انجام دادند اما اعتراضی انجام ندادیم. تماشاچی حق دارد اعتراض کند و اعتقاداتش را مطرح کند. ما که نمی‌توانیم وقتی تماشاچی به ورزشگاه می‌آید به دهان او چسب بزنیم. این گونه نمی‌شود که شما هر طوری که دوست دارید، حکم صادر کنید.

سرمربی تیم پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به رای محرومیت حسین عبدی اضافه کرد: حسین عبدی به اشتباه در بازی گسترش فولاد اخراج شد و کمیته انضباطی او را محروم کرد اما در رای مجددی که برای او صادر شده باز هم او را محروم کردند. عبدی در بازی با گسترش فقط پایش را به زمین کوبید و به خاطر همین مسئله او را محروم کردند. او حتی فیلم رفتارش را هم به کمیته انضباطی برد و اعضای این کمیته نشان داد. ما واقعا مظلوم واقع شده‌ایم.

درخشان در ادامه با بیان اینکه سازمان لیگ هر سه روز یک بازی برگزار می‌کند، اضافه کرد: با این فشردگی ما چطور می‌توانیم تمرین‌های تاکتیکی انجام دهیم و کیفیت فنی‌مان را بالا ببریم. ما زمانی برای تمرین کردن نداریم. اگر رضا نوروزی و حسین ماهینی را هم حساب کنید ما 8 تا 9 بازیکن اصلی‌مان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم پس با چه کسانی باید بازی کنیم؟ وقتی هم نتیجه نگیریم موج انتقادات به سمت‌مان مطرح می‌شود. مجبوریم با برنامه‌ریزی سازمان لیگ هر 4 روز یک بازی را برگزار کنیم نتیجه‌اش مصدومیت بازیکنان‌مان می‌شود. این فشردگی زیاد برای چیست؟ چرا باید جام حذفی‌مان را به این زودی برگزار کنیم و به پایان برسانیم. همه این‌ها به خاطر این است که کی‌روش می‌خواهد لیگ ما 51 روز تعطیل شود. آقای کی‌روش شما که بازیکنان خودت را می‌شناسی پس برای چه لیگ را خراب می‌کنی. من در تیمم مسئولیت دارم و باید پاسخ هوادران را بدهم. ما میلیاردها تومان برای این تیم هزینه کرده‌ایم حال باید چه کار کنیم؟ بعد می‌گویند چرا فوتبال ما رشد نمی‌کند. به خاطر همین مسائل است که هیچ وقت رشد نمی‌کنیم. باید کمی منطقی نگاه کنیم.

درخشان در ادامه به محرومیت یک جلسه‌ای تیمش از حضور تماشاگران اشاره کرد و گفت: ما را به خاطر تخلف در لیگ محروم می‌کنند اما باید محرومیت‌مان را در جام حذفی بگذرانیم. محرومیت ما در لیگ اتفاق افتاده چرا در بازی مقابل ذوب آهن باید بدون تماشاگر باشیم؟ اصلا چرا در بازی مقابل نفت تماشاگران‌مان را محروم نمی‌کنند؟ این دوستان سر هر مسئله‌ای می‌خواهند به پرسپولیس ضربه بزنند. نگاه کنید ببینید کجا به ما کمک کرده‌اند.

وی تاکید کرد: این دوستان می‌خواهند بگویند ما قاطع هستیم اما قاطعیت به این نیست که شما این گونه برخورد کنید بلکه باید جرایم را به درستی بررسی کنید. این‌ها حتی به ما اجازه نمی‌دهند صدایمان دربیاید. من همیشه به جایگاه افراد احترام می‌گذارم اما می‌گویم انصاف را رعایت کنید. بررسی کنید ببینید باشگاه ما تخلفش چه بوده است. درباره حسین عبدی ما به صورت رسمی اعتراض کردیم اما از ما خواستند که ساکت باشیم و هیچ کاری انجام ندهیم.

درخشان همچنین گفت: ما روز گذشته فقط توانستیم 20 دقیقه تمرین کنیم و ا مروز هم 25 دقیقه تمرین انجام دادیم. با این وضع قرار است در جام حذفی هم بازی کنیم که ممکن است بازی‌مان به پنالتی کشیده شود.

سرمربی تیم پرسپولیس در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا بازیکنان‌تان پس از به ثمر رساندن گل کارت زرد دریافت می‌کنند گفت: من با بازیکنان در این زمینه صحبت کرده‌ام اما بعضی از بازیکنان شرایط خاص خودشان را دارند. بازی استقلال همیشه ویژه بوده است زیرا نتیجه‌اش در تاریخ ثبت می‌شود. به همین دلیل وقتی بازیکنی در این بازی گلزنی می‌کند شادی‌های مضاعفی از خود نشان می‌دهد. من بعد از بازی با استقلال به عالیشاه گفتم می‌دانی با تیم من چه کردی؟ او هم عذرخواهی کرد و قبول کرد که اشتباه کرده است. بازیکن وقتی به بلوغ فکری می‌رسد باید خودش را کنترل کند اما شما دیدید که در داربی حتی کاپیتان ما هم پس از گلزنی نتوانست خودش را کنترل کند.

درخشان اضافه کرد: خیلی‌ها می‌خواهند با استفاده از پرسپولیس بزرگ شوند. پرسپولیس تیم بزرگی است و دوستان می‌خواهند با حاشیه‌سازی برای این تیم بزرگ شوند.

سرمربی تیم پرسپولیس در ادامه درباره حضور رضا خالقی‌فر در پرسپولیس هم گفت: باید از همین جا از حمید استیلی تشکر کنم. من با ایشان صحبت کردند و قبول کردند که رضا خالقی‌فر به تیم ما اضافه شود. ما هم قول می‌دهیم که به استیلی کمک کنیم. آن‌ها دنبال جذب خانزاده بودند. من خودم شخصا با خانزاده صحبت کردم و دیدم که تمایلی به رفتن به راه آهن ندارد. اگر بازیکن را به زور به تیم‌ دیگری می‌فرستادیم و با جان و دل برای آن تیم بازی نمی‌کرد که خوب نبود. ان‌شاءالله محبت آقای استیلی را به نوع دیگری جبران می‌کنیم.

درخشان درباره بازیکنان خارجی تیمش هم گفت: من شرط گذاشتم تا آن‌ها در تمرین‌های ما حاضر شوند و پس از تایید من قراردادشان امضا شود. تا این لحظه هم قرارداد هیچ بازیکنی امضا نشده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا طبق قوانین AFC می‌توان بیش از حد بازیکن خارجی بگیرید اظهار کرد: من قوانین AFC را به خوبی می‌دانم. طبق این قوانین ما می‌توانیم از 6 بازیکن خارجی در لیست 18 نفره استفاده کنیم که 4 تای آن‌ها می‌توانند در زمین باشند و یکی از این 4 بازیکن باید آسیایی باشد. حال به کسی چه ارتباطی دارد که من چند بازیکن خارجی می‌گیرم. شاید من بخواهم 10 بازیکن خارجی جذب کنم و در تیمم تمرین کنند. ما شاید پول زیادی داشته باشیم و بخواهیم بازیکنان خارجی زیادی بگیریم. فکر نمی‌کنم در این موضوع مشکلی وجود داشته باشد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها