بدترین تنبیه‌ها برای پرسپولیس است

حمله تند سرمربی سرخ‌ها به آرای کمیته انضباطی

جام جم ورزشی: بازیکنان برزیلی که پرسپولیسی‌ها مدنظر دارند، نفراتی اسم و رسم‌داری نیستند و در کارنامه آنها سابقه بازی در تیم مهمی دیده نمی‌‎شود.
کد خبر: ۷۴۳۳۲۵
برزیلی‌های مدنظر پرسپولیس چندان شاخص نیستند

باشگاه پرسپولیس برای دو بازیکن برزیلی دعوت‌نامه فرستاد تا آنها با سفر به تهران در تست فنی سرخپوشان شرکت کنند. این دو بازیکن برزیلی تا ساعات دیگر به تهران خواهند رسید و قرار است نیلسون به استقبال آنها برود.

بر خلاف آنچه عنوان می‌شد بازیکنان برزیلی مد‌نظر پرسپولیس چندان شاخص نیستند. یکی از بازیکنان برزیلی که برای شرکت در تمرین سرخپوشان به تهران می‌آید ژوآوو نام دارد که در چند سال اخیر در لیگ برزیل، جی لیگ و لیگ برتر پرتغال توپ زده است و آمار گلزنی چندان خوبی در این لیگ‌ها نداشته است. این مهاجم 28 ساله 183 سانتیمتر قد دارد و در حال حاضر در لیگ برتر پرتغال بازی می‌کند.

دیگر بازیکن مدنظر درخشان مارسینیهو نام دارد که هم‌اکنون در سری B لیگ برزیل بازی می‌کند و اطلاعات بیشتر در خصوص او در دست نیست. آنچه مشخص است هیچ یک از این دو بازیکن برزیلی بازیکنان شاخصی به شمار نمی‌روند و به این خاطر است که حاضر شده‌اند در تمرین سرخپوشان تست فنی بدهند.

در صورتی که درخشان این دو مهاجم را که قابلیت بازی در پست هافبک نفوذی دارند، از نظر فنی تأیید کند آنها در تعطیلات لیگ برتر می‌توانند با باشگاه پرسپولیس قرارداد رسمی امضا کنند.

(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها