عرفان شکراللهزاده از اراک: من با پشتیبانی Adsl خود تماس گرفتم و مشکل کندی سرعت اینترنتم را به آنها گفتم. پشتیبانی گفت خط تلفن نویز دارد. برای اطمینان از پاسخ، چند ساعت بعد دوباره تماس گرفتم تا با فرد دیگری مشکل را در میان بگذارم ولی باز هم گفتند خط شما نویز دارد. میخواستم بدانم چطور میشود نویز خط را برطرف کرد؟ بعضی روشها مثل استفاده نکردن از دوشاخه برقگیر و اسپلیتر را امتحان کردم ولی نتیجه نگرفتم.
کلیک: بهترین راهحلها در این زمینه را پشتیبانی اینترنت adsl میتواند در اختیارتان قرار دهد، زیرا با اعمال هر تغییر میتوانند تغییرات نویز روی خط شما را بررسی کنند.
نویز موجود روی خط میتواند ناشی از تلفنهای بیسیم باشد که در منزل استفاده میکنید. همچنین ممکن است کابلهای مخابراتی یا حتی کابلهای داخل ساختمان با مشکل مواجه باشند. به شما پیشنهاد میکنیم ابتدا تلفنهای بیسیم را از پریز تلفن جدا کنید، تمام تلفنهای داخل منزل حتی تلفنهای کابلی را با اسپلیتر به پریز متصل کنید، اسپلیتر خود را تعویض کنید (ممکن است اسپلیتر خراب شود و موجب ایجاد نویز شود)، ترجیحا اگر به نتیجه مناسبی نرسیدید، مودم را به ابتدای خط تلفن اینترنت (در بیشتر موارد پشت در ورودی ساختمان) برده و نویز آن را بررسی کنید.
در صورتی که ابتدای خط نیز نویز وجود داشته باشد باید مشکل را با منطقه مخابراتی خود در میان بگذارید. البته توجه داشته باشید در بیشتر موارد مناطق مخابراتی بوق خط را بررسی میکنند و برای پیگیری نویز موجود روی خط مخابراتی باید از پشتیبانی اینترنت خود بخواهید به مدت 24 ساعت نویز خط را کنترل و در صورت نیاز اقدامات لازم برای رفع مشکل از مرکز مخابراتی را انجام دهند.
چنانچه مشکلتان رفع شد میتوانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید
آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسبتری دارید؟ خوشحال میشویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد