پارسا از تهران: می‌خواهم کاربری خودم از تانگو را حذف کنم. آیا با حذف برنامه از روی دستگاه، کاربری حذف می‌شود؟
کد خبر: ۷۳۵۲۹۸
پرسش و پاسخ: پارسا از تهران

پارسا از تهران: می‌خواهم کاربری خودم از تانگو را حذف کنم. آیا با حذف برنامه از روی دستگاه، کاربری حذف می‌شود؟

کلیک: خیر، متاسفانه بسیاری از کاربران بر این باورند که کاربری نرم‌افزار تانگو با حذف نرم‌افزار نصب شده از روی دستگاه حذف می‌شود در صورتی‌که روش حذف کاربری در تانگو به‌گونه‌ دیگری است. برای حذف کاربری خود ‌باید ابتدا به لینک http://goo.gl/Aaixk1 مراجعه کنید. (لینک حساس به حروف کوچک و بزرگ است)

با مراجعه به این لینک، فرمی برای شما به‌نمایش درمی‌آید که اطلاعات مختلفی مانند شماره تلفن (مثال 00989123456789)، نام کاربری (نام کاربری دقیق شما در تانگو)، آدرس ایمیل (ایمیل کاربری شما در تانگو)، کشور (در بیشتر موارد ایران، کشور ثبت شده هنگام ثبت کاربری تانگو) و دیگر اطلاعات همچون دلیل حذف کاربری و... را در خود جای داده است. اطلاعات خواسته شده را به دقت تکمیل کرده و روی Submit کلیک کنید.

پس از ارسال فرم و درخواست حذف کاربری ‌باید نرم‌افزار تانگو را نیز از روی دستگاه خود حذف کرده و دستگاه را یک‌بار ری‌استارت کنید. پس از انجام این مراحل، بین یک یا 72 ساعت زمان لازم است تا کاربری شما از سرویس تانگو حذف شود.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها