شبکه‌های مختلف تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته چند فیلم ایرانی و خارجی را در جدول پخش خود قرار داده‌اند
کد خبر: ۷۴۰۴۰۲

شبکه یک

امشب: ساعت 23 و 15 دقیقه، پدران، پسران

فردا: ساعت 14 و 15 دقیقه، دنیای وارونه

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی «پدران، پسران» به کارگردانی هیروکازو کوریدا، امشب ساعت 23 و 15 دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود. این فیلم محصول سال 2013 ژاپن است.فیلم سینمایی «دنیای وارونه» به کارگردانی جوآن سولاناس، محصول 2012 کانادا، فردا ساعت 14 و 15 دقیقه در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است. کریستین دانس و جیم استارگس در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه دو

امروز: ساعت 9، رویای لیپل

فردا: ساعت 8، برفی دوست‌داشتنی/ ساعت 17 و 30 دقیقه، در میان ما

فیلم سینمایی «رویای لیپل» به کارگردانی لارس بوشل امروز ساعت 9 از شبکه دو به نمایش در می‌آید. این فیـلم محصول 2009 آلمان است.این شبکه فیلم «برفی دوست‌داشتنی» به کارگردانی ترسن اشمیت را برای فردا ساعت 8 در نظر گرفته است. اولیور استوکوفسکی، سوفی وود کسل و اینس نیری بازیگران آن هستند. فیلم سینمایی«در میان ما» به کارگردانی جان بریسینگر هم برای پخش در ساعت 17 و 30 دقیقه فردا در جدول پخش شبکه دو گنجانده شده است. ایزابلا اسکروپکو و دونالد سامپتر بازیگران اصلی فیلم هستند.

شبکه سه

امروز: 15 دقیقه بامداد، قهرمان تحت‌تعقیب/ ساعت 10، از میان سایه‌ها/ ساعت 19 و 30 دقیقه، تنهایی

فردا: 30 دقیقه بامداد، جک غول‌کش/ ساعت 10، پاریس تا پاریس/ ساعت 16، سریع و خشن 6/ ساعت 19 و 30 دقیقه، چراغ‌ها را خاموش می‌کنم

فیلم سینمایی «قهرمان تحت تعقیب» به کارگردانی برایان اسمرز، 15 دقیقه بامداد پنجشنبه از شبکه سه پخش می‌شود. کوبا گودینگ و ری لیوتا بازیگران اصلی این فیلم هستند.

این شبکه فیلم از میان سایه‌ها به کارگردانی رهبر قنبری را هم برای امروز ساعت 10 در نظر گرفته است. ماه‌چهره خلیلی و حشمت آرمیده بازیگران نقش‌های اصلی آن هستند.فیلم تنهایی به کارگردانی آرش معیریان هم برای امشب ساعت 19 و 30 دقیقه در جدول پخش شبکه سه قرار گرفته است. فرامرز قریبیان، کورش سلیمانی و سیما خضرآبادی بازیگران آن هستند.

فیلم سینمایی «جک غول‌کش» به کارگردانی برایان سینگر هم 30 دقیقه بامداد فردا از شبکه سه به نمایش در می‌آید. این شبکه فیلم سینمایی پاریس تا پاریس به کارگردانی محمدحسین لطیفی را برای فردا ساعت 10 در نظر گرفته است. حسین یاری و کاظم بلوچی در فیلم «پاریس تا پاریس» ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «سریع و خشن 6» هم بــرای فردا ساعت 16 در جدول پخش این شبکه گنجانده شده است. پل واکر و ون دیزل در این فیلم بازی کرده‌اند.فیلم تلویزیونی «چراغ‌ها را خاموش می‌کنم» به کارگردانی آرش معیریان فردا ساعت 19 و 30 دقیقه از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. فرامرز قریبیان، حمیدرضا پگاه و امیرحسین آرمان در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه چهار

امروز ساعت 15، ویکتور و راز قصر کروکودیل

فردا ساعت 20 و 30 دقیقه، داستان مرده

فیلم سینمایی «ویکتور و راز قصر کروکودیل» به کارگردانی کریل باس، امروز ساعت 15 از شبکه چهار بازپخش می‌شود. فیلم عدد دقیق به کارگردانی ایون جین پنگ، فردا ساعت 12 از این شبکه به نمایش درمی‌آید. این فیلم محصول 2012 کره جنوبی است.

فیلم سینمایی «داستان مرده» به کارگردانی پاتریک ریدرمونت هم فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما 4» از این شبکه پخش می‌شود. این فیلم محصول 2012 فرانسه و بلژیک است.

شبکه تهران

امشب ساعت 20 و 45 دقیقه، موبایل

فردا ساعت 13 و 30 دقیقه، پایان بیگناهی/ ساعت 21 و 45 دقیقه، یک ببر

فیلم سینمایی «موبایل» به کارگردانی دیوید آر.الیس، امشب ساعت 20 و 45 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود. کیم باسینگر، کریس ایوانز و جیسون استتهام بازیگران آن هستند.

این شبکه فیلم سینمایی پایان بیگناهی به کارگردانی دیوید گلیسون را هم فردا ساعت 13 و 30 دقیقه به نمایش می‌گذارد.

فیلم هندی یک ببر به کارگردانی کبیرخان، فردا ساعت 21 و 45 دقیقه در جدول پخش شبکه تهران قرار گرفته است. سلمان‌خان، کاترینا کایف و رانویر شوریو گریش کارناد در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه شما

امشب ساعت 24، فاصله

فردا ساعت 13 و 30 دقیقه، یک ماه دوست‌داشتنی

فیلم تلویزیونی «فاصله» به کارگردانی حمید اکرمی و تهیه‌کنندگی عبدالرسول یکه‌تاز، امشب ساعت 24 از شبکه شما پخش می‌شود.علی اسکندری، مهدی امینی‌خواه، رامبد شکرابی و بهزاد رحیم‌خانی بازیگران این فیلم هستند.

این شبکه فــــیلم تلویزیـــــونی یک ماه دوســـت‌داشتنی به کارگردانی امین شجاعی را برای فردا ساعت 13 و 30 دقیقه در نظر گرفته است. این فیلم به تهیه‌کنندگی ملک قاسمی‌شجاعی در صداوسیمای مرکز کرمان تولید شده است.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «مانات»، «میلیونر فراری»، «پرنده اسکاتلندی»، «وثیقه» و «کارگزار» فردا ساعت 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها