در طی‌ چند سال اخیر شرکت مایکروسافت تلاش‌های زیادی برای ارائه خدماتی بهتر برای کاربران اسکایپ نموده است که اخیرا با ارائه نسخه جدید و تحت وب این نرم‌افزار پیام‌رسان، خدمت بزرگی‌ به کاربران اسکایپ کرده است.
کد خبر: ۷۳۸۴۷۸
مکالمات صوتی و تصویری به کمک مرورگر

جام جم کلیک: در طی‌ چند سال اخیر شرکت مایکروسافت تلاش‌های زیادی برای ارائه خدماتی بهتر برای کاربران اسکایپ نموده است که اخیرا با ارائه نسخه جدید و تحت وب این نرم‌افزار پیام‌رسان، خدمت بزرگی‌ به کاربران اسکایپ کرده است.

نسخه بتا این برنامه مخصوص مرورگرها طراحی شده و ارتباطات صوتی و تصویری با کیفیت را پشتیبانی می‌کند. پیش‌تر مایکروسافت این خدمات را از طریق outlook.com به کاربران ارائه می‌کرد، اما در حال حاضر اسکایپ از طریق کلیه مرورگرهای مدرن همچون اینترنت اکسپلورر، کروم، فایرفاکس و سافاری بدون نیاز به سرویس Outlook.com نیز قابل استفاده است.

با ورود به Skype.com توسط نام کاربری خود به راحتی‌ می‌توانید از خدمات آن همانند تماس صوتی و تصویری استفاده کنید. مایکروسافت با بهره‌گیری از ارتباطات سیستم Web Real-Time این خدمات را ارائه می‌دهد و تا زمان تکمیل شدن این پروژه، برای استفاده از آن نیازمند نصب یک پلاگین خواهید بود.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها