مرد جوانی که تحت تاثیر همسر دوستش، دست به جنایت زده بود، پس از 11 ماه زندگی مخفیانه دستگیر شد.
کد خبر: ۷۳۷۴۱۰

به گزارش جام‌جم، چندی قبل ماموران از مخفی شدن یک متهم به قتل فراری در یکی از محله‌های تهران آگاه شدند. سرپرست دادسرای جنایی تهران با توجه به حساسیت موضوع، پرونده را برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی قرار داد.

کارآگاهان پس از هماهنگی با پلیس آگاهی شهرستان رامسر متوجه شدند چهارم دی سال گذشته در جریان نزاعی میان سرنشینان دو خودرو در این شهر، پسر جوانی به نام بهامین بر اثر اصابت جسم تیز به ناحیه پهلو به قتل رسیده و قاتل نیز پس از ارتکاب جنایت از محل متواری شده بود. تیم پلیسی سپس هویت ضارب به نام مرتضی را شناسایی کرده و دریافتند او پس از قتل همراه همسرش به تهران آمده و در محله 17 شهریور مخفیانه زندگی می‌کند و در این مدت با تشکیل باندی دست به سرقت لوازم خودرو نیز می‌زند. با هماهنگی قضایی مرتضی ظهر دوشنبه همراه همسرش دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

مرد جوان در اظهارات خود به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و گفت: چهارم دی ماه سال گذشته همراه همسرم و همچنین یکی از دوستانم به نام یاسر و همسرش رویا، با خودروی پژو متعلق به آنها از شهر خارج شدیم. پس از طی مسافتی با یک دستگاه خودروی پراید با سه نفر سرنشین تصادف کردیم.

مرتضی ادامه داد: با پایان یافتن درگیری مان ، راننده خودرو پراید، پس از حرکت همچنان مزاحم ما می‌شد و از سوی دیگر رویا نیز من و یاسر را تحریک می‌کرد که باید آنها را ادب می‌کردیم. زمانی‌که خودروی پراید متوقف شد، با داس کشاورزی ضربه‌ای به پهلوی یکی از سرنشینان پراید زدم و پس از آن هر چهار نفر بسرعت سوار ماشین شده و از محل دور شدیم. در این 11 ماه زندگی مخفیانه‌ای داشتم و تصور نمی‌کردم پلیس ما را دستگیر کند.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهم اصلی پرونده و همسرش به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و با توجه به وقوع جنایت در شهرستان رامسر، هر دو متهم برای انجام تحقیقات بیشتر و تکمیل پرونده در اختیار پلیس آگاهی رامسر قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها