
در گزارشی پشت پرده شبکه جاسوسی و تخریب نیروهای حامی در منطقه را بررسی کردهایم
سازمان لیگ برتر در ابتدای فصل تبلیغات محیطی را به مدت دو سال و در ازای دریافت 160 میلیارد تومان به یکی از شرکت های تبلیغاتی واگذار کرد. بازی های هفته دوازدهم و سیزدهم به دلیل اختلافات بین فدراسیون فوتبال و هم چنین سازمان لیگ برتر پخش نشد تا شرکت تبلیغاتی متضرر گردد و حال جبران این ضرر برعهده سازمان لیگ برتر است.
گفته می شود میزان غرامتی که شرکت تبلیغاتی از سازمان لیگ برتر به این خاطر طلب کرده نزدیک به شش میلیارد تومان است. این شرکت بابت هر فصل نزدیک به 80 میلیارد تومان به سازمان لیگ برتر می دهد و در ازای آن 30 هفته در استادیوم ها تبلیغات محیطی را برعهده خواهد داشت. به عبارتی این شرکت هر هفته محتمل هزینه ای نزدیک به دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان می شود که اگر این عدد ضربدر دو شود باید گفت سازمان لیگ برتر باید نزدیک به شش میلیارد تومان غرامت بدهد. طبیعی است تبلیغات محیطی برای این فصل از 80 میلیارد تومان به 74 میلیارد تومان کاهش خواهد یافت.
در گزارشی پشت پرده شبکه جاسوسی و تخریب نیروهای حامی در منطقه را بررسی کردهایم
گفتوگو با محمد فیلی:
به بهانه بحث درباره بودجه تولید مجموعههای فاخر تاریخی-مذهبی
گفتوگوی خواندنی با محمد بلوری، پدر حادثه نویسی ایران:
گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با رئیس پلیس فتای کشور
«جام جم» در گفتوگوی اختصاصی با دبیر ستاد نانو، عملکرد این مجموعه در سال ۱۴۰۱ را بررسی میکند
گفتوگوی «جامجم» با نادر مشایخی، هنرمند تجربهگرا
سیده الهام حسینی دختر تاریخساز وزنهبرداری ایران