گروه اجتماعی شبکه دو برای نیمه دوم سال برنامه‌هایی مانند طبیعت 360 درجه، ما ایرانی‌ها، یک فنجان سلامت و خوبی از خودتونه را تدارک دیده است.
کد خبر: ۷۳۵۲۱۸

به گزارش روابط‌عمومی‌ شبکه دو، پخش برنامه طبیعت 360 درجه به تهیه‌کنندگی پرهام دیباج از نیمه دوم ماه محرم آغاز می‌شود.

این برنامه زنده در 52 قسمت با دعوت از کارشناسان، مسئولان و متولیان اصلی محیط‌زیست مسائل مربوط به این حوزه را با نگاهی موشکافانه و دقیق بررسی می‌کند.

طبیعت 360 درجه به‌صورت هفتگی پخش می‌شود و خود پرهام دیباج از فعالان محیط‌زیست اجرای آن را برعهده دارد. این برنامه تلاش می‌‌کند تا راهکارهایی عملی برای حل معضلات زیست‌محیطی به مخاطبان ارائه کند.

برنامه «ما ایرانی‌ها» به تهیه‌کنندگی علیرضا خوش‌نویس نیز کاری از گروه اجتماعی شبکه دو است که از نیمه دوم ماه محرم با اجرای سعید ابوطالب پخش می‌شود.

این برنامه تلویزیونی در۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای با رویکرد طرح مسائل فرهنگی و اجتماعی تولید می‌شود و ویژگی‌های اخلاقی ایرانی‌ها را به نقد می‌کشد.

ما ایرانی‌ها با دعوت از استادان دانشگاه، چهره‌های شاخص فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی و... خلقیات و ویژگی‌های ایرانی‌ها و شاخصه‌های شهر ایرانی را واکاوی می‌کند.

از دیگر برنامه‌های گروه اجتماعی شبکه دو می‌توان به «یک فنجان سلامت » اشاره کرد. تهیه‌کنندگی این برنامه را سهیل سلیمانی برعهده دارد که با محوریت سلامت تولید می‌شود. ضبط «یک فنجان سلامت» به پایان رسیده و این برنامه پزشکی اکنون مرحله تدوین را سپری می‌کند. «خوبی از خودتونه» به تهیه‌کنندگی سمانه فراهانی نیز از دیگر برنامه‌های شبکه دو برای نیمه دوم امسال است. این برنامه در یک مهمانی شبانگاهی، خانواده‌های ایرانی را گردهم می‌آورد. برنامه «کافه سوال» به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی نیز بزودی با ساختار و محتوای متفاوتی پخش خواهد شد. این برنامه در سری جدید موضوعات جنجالی و مخاطب‌پسند را مورد توجه قرار می‌دهد. طراحی این برنامه تلویزیونی انجام شده و اکنون مرحله ساخت دکور را پشت سر می‌گذارد.

این برنامه گفت‌وگومحور در فصل‌های گذشته خود موضوعاتی مانند جراحی‌های زیبایی، شبکه‌های اجتماعی و آلودگی‌های زیست‌محیطی با محوریت آلودگی هوا را بررسی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها