جام جم ورزشی: پس از حاشیه بزرگ دیدار پرسپولیس و پیکان که در آن پیام صادقیان نیمکت ذخیره ها را ترک کرده بود حالا اخبار گوناگونی درباره این بازیکن به گوش می رسد.
کد خبر: ۷۳۴۹۲۲
تکذیب یک شایعه بزرگ درباره پیام صادقیان

به گزارش جام جم ورزشی ، با توجه به تیره و تار شدن روابط بین صادقیان و درخشان در روزهای اخیر اخبار زیادی درباره جدایی این بازیکن از پرسپولیس شنیده می شود. حتی گفته می شد که احتمال استقلالی شدن پیام صادقیان وجود داشته اما علی دایی مانع از پاسخ مثبت صادقیان به استقلالی ها شده است. البته شایعه حضور او در ذوب آهن جدی تر از هر چیزی بود. بر اساس اخبار گویا قرار بود پیام صادقیان در نیم فصل به ذوب آهن برود و قاسم حدادی فر به جای او به پرسپولیس بیاید اما امروز مدیرعامل ذوب آهن یعنی سعید آذری این خبر را در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها (ایسنا) تکذیب کرد. سعید آذری درباره بحث‌های مطرح شده پیرامون جابجایی پیام صادقیان و قاسم حدادی فر، اظهار کرد: حدادی‌فر یکی از بهترین بازیکنان تیم ذوب آهن است و بدون شک باشگاه ذوب آهن به این سادگی او را از دست نمی‌دهد.
او اضافه کرد: من نمی‌دانم این خبر چگونه و از کجا مطرح شد. حدادی‌فر در حال حاضر بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن و یکی از ارزشمندترین ها‌فبک‌های فوتبال ایران است که به هیچ عنوان نمی‌خواهیم او را از دست بدهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها