نرم افزار Maths Formulas برای نصب بر روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها طراحی شده است و می‌توان به صورت رایگان آن را دانلود و اقدام به نصب کرد.
کد خبر: ۷۳۳۵۴۶
تمام فرمول‌های ریاضی در گوشی هوشمند شما

جام جم کلیک: این برنامه تمامی فرمول‌های اساسی ریاضی را در خود جای داده و برای تمامی دانش‌آموزان دبیرستان، دانشجویان و مهندسان مناسب است.

فرمول‌های موجود در این برنامه شامل فرمول درس‌های هندسه، جبر، مثلثات، معادلات، هندسه تحلیلی، دیفرانسیل، انتگرال، ماتریس و آمار است. همچنین ابزارهایی برای محاسبات مربوط به شکل‌های هندسی و یا پیدا کردن ریشه معادلات در نرم افزار قرار داده شده است.

از جمله ویژگی‌های منحصر به‌فرد این برنامه می‌توان به پشتیبانی از زبان‌های فارسی، انگلیسی، فرانسه، ویتنامی، چینی، ژاپنی، اسپانیایی، آلمانی، کره‌ای، روسی، پرتقالی، ایتالیایی، یونانی، تایلندی، اندونزیایی، عربی، هندی، بنگالی، ترکی، هلندی، لهستانی و رومانیایی اشاره کرد که می‌توان به سادگی نیز زبان مورد نظر را تغییر داد.

انتقال فرمول‌های خاصی به پوشه مورد نظر جهت دسترسی و استفاده سریع توسط کاربر، نوار جستجو در هر گروه از فرمول‌ها جهت جستجوی سریع و یافتن فرمول‌ها و قسمتی جهت تبدیل واحد که تمام واحد‌های رایج را به یکدیگر تبدیل می‌کند از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار است.

سیستم‌عامل: اندروید 3 و بالاتر (آی.او.اس)
دانلود رایگان نرم‌افزار Math Formulas از گوگل‌پلی
دانلود نرم‌افزار مشابه مخصوص آی.او.اس

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شهاب
United States
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
۰
۰
خیلی خوب

نیازمندی ها