این برنامه را به‌گونه‌ای یک کاغذ تقلب به‌حساب آورید! ابزاری کاملا رایگان که به شما این امکان را می‌دهد تا فرمول‌های خود را در آن وارد کرده و ذخیره‌سازید تا در مواقع موردنیاز به کمکتان بیایند.
کد خبر: ۷۴۵۰۴۸
نرم‌افزار موبایل: برنامه‌ای که متقلبان عاشقش می‌شوند

به گزارش جام جم کلیک: این برنامه را به‌گونه‌ای یک کاغذ تقلب به‌حساب آورید! ابزاری کاملا رایگان که به شما این امکان را می‌دهد تا فرمول‌های خود را در آن وارد کرده و ذخیره‌سازید تا در مواقع موردنیاز به کمکتان بیایند.

نحوه کار با آن به‌ این‌ ترتیب است که فرمول‌های پرکاربرد و زمان‌بر، مانند قضیه فیثاغورث (فیثاغورس) و یا معادلات درجه‌ دو را برای برنامه تعریف کنید، تا در مواقع موردنیاز به‌سرعت پاسخ را برایتان محاسبه کند.

این برنامه به کار دانش آموزان و معلمان خواهد آمد، البته به این بستگی دارد که در چه مقطعی تحصیل و یا تدریس می‌کنند؛ چرا که این ابزار تنها مواردی پایه‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد؛ چهار عمل اصلی و سه متغیر!
این بدان معناست که نمی‌توانید برای کارهای پیچیده خود، روی آن حساب کنید، البته افراد خلاقی هم وجود دارند که می‌توانند فرمول‌های پیچیده را آن‌قدر ساده کنند که برای این برنامه قابل‌ تعریف باشد.


مزایا:
معادلاتی را که می‌خواهید خودتان برای برنامه تعریف می‌کنید.
هر تعداد معادله که نیاز داشته باشید، می‌توانید ذخیره کنید.
بی‌نظیر برای استفاده آموزشی و به‌منظور صرفه‌جویی در زمان
کاملا رایگان و بدون نیاز به هیچ‌گونه خرید درون برنامه‌ای

معایب:
قابلیت‌های ارایه شده بسیار ابتدایی هستند و روابط پیچیده را نمی‌توان با این برنامه حل کرد.
برنامه‌ای جدید است، پس دیدن برخی اشکالات نرم‌افزاری در آن دور از انتظار نخواهد بود.

سخن پایانی
درمجموع کسانی که با جبر، هندسه و باقی سرفصل‌های پایه‌ای ریاضیات سر و کار دارند، بی‌شک از آن راضی خواهند بود. اما برای آن‌هایی که با مسایل پیچیده‌تر مواجه‌اند، برنامه‌ای بسیار ساده است. خوشبختانه این برنامه رایگان است و می‌توانید نگاهی به آن بیاندازید؛ شاید به کارتان آمد.

دانلود رایگان نرم‌افزار myFormula برای اندروید

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها