پخش برنامه «نانوتست قجری» با محوریت طنز و اجرای پیمان قریب‌پناه از امروز ساعت 15 از رادیو نمایش آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۲۵۴۸۱

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، پیش از این طی فراخوانی در سایت رادیو نمایش، تعدادی از علاقه‌مندان به بازیگری رادیو در این برنامه شرکت کرده‌اند. در هر مرحله از این برنامه 14 شرکت‌کننده حضور دارند و طی سه روز رقابت، چهار نفر از میان آنها انتخاب شده که روز جمعه به همراه دو نفر از بازیگران حرفه‌ای نمایش‌های رادیویی در یک نمایشنامه 45 دقیقه‌ای به ایفای نقش خواهند پرداخت و داوری هر برنامه به عهده هنرمندان این مرکز خواهد بود.

آفتابگردون رادیو دانش برای کودکان

برنامه آفتابگردون با موضوع کودکان امروز ساعت 6 و 45 دقیقه صبح از رادیو دانش پخش می‌شود.

این برنامه کاری از گروه دانش و فرهنگ رادیو دانش است که با حضور شخصیتی با نام بوبو به موضوعاتی که کودکان با آن در ارتباط هستند، می‌پردازد. برنامه امروز به دندان اختصاص دارد و بچه‌ها با این موضوع که چرا دندان در می‌آوریم و چرا دندان‌ها می‌افتند، آشنا می‌شوند.

بررسی فعالیت‌های کمیته امداد در رادیو

برنامه مجله امروز در رادیو معارف به بیان فعالیت‌های کمیته امداد و مشارکت‌های مردمی می‌پردازد. این برنامه با کارشناسی ستاری معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) به بیان کارکردهای کمیته امداد و میزان مشارکت‌های مردمی می‌پردازد و ساعت 8 و 40 دقیقه صبح پخش می‌شود.

«سلام، من کودکم» در رادیو ایران

همزمان با فرا رسیدن روز جهانی کودک، گروه خانواده رادیو ایران به منظور ایجاد فضایی شاد برنامه‌ای را با عنوان سلام، من کودکم! تقدیم علاقه‌مندان می‌کند.

این برنامه فرهنگ ایمنی عابران پیاده را بین کودکان ترویج می‌کند و ساعت 9 صبح به تهیه‌کنندگی رامین جوادپور پخش می‌شود. همچنین برنامه حس خوب زندگی امروز ساعت 17 و 5 دقیقه در رادیو سلامت به موضوع احترام به کودک اختصاص دارد. برنامه صبح و زندگی هم ساعت 7 و 10 دقیقه با حضور کارشناسان به این پرسش که چگونه کودک اجتماعی داشته باشیم، می‌پردازد.

شبکه‌های اجتماعی در رادیو فرهنگ

نقش شبکه‌های اجتماعی در افزایش یا کاهش جمعیت موضوعی است که برنامه جمعیت حال و آینده امروز رادیو فرهنگ به آن می‌پردازد.

این برنامه ساعت 19 و 30 دقیقه به بررسی مسائل جمعیتی ایران می‌پردازد و در گفت‌وگو با افسر افشار نادری، جامعه‌شناس به نقش و کارکرد شبکه‌های اجتماعی بر میزان جمعیت به عنوان عامل بازدارنده می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها