اقساط دستمزد ما مثل مهریه شده است

اکبرعبدی: در بازیگری به خودم نمره 12 می‌دهم

اکبر عبدی در پاسخ به سوال علی ضیا در برنامه زنده شبکه سه گفت: در بازیگری به خودم نمره ۱۲ می‌دهم. نمره 20 برای امثال حافظ و مولانا و اینهاست.
کد خبر: ۷۲۴۴۶۸
اکبرعبدی: در بازیگری به خودم نمره 12 می‌دهم
اکبر عبدی که بامداد روز گذشته در برنامه "بعضی‌ها" شبکه سه، ویژه قربان تا غدیر شبکه سه حضور یافته بود، در بخشی از صحبتهای خود گفت: نمی‌دانم چرا عده‌ای بی دلیل با مسعود ده‌نمکی مشکل دارند. به هرکسی که در موردش چیزی گفته، وقتی از او می‌پرسم خداوکیلی مگر دیده که مسعود ده‌نمکی کسی را اذیت کند؟ اظهار بی اطلاعی میکند. پس این حرفها درست نیست.
/Media/Image/1393/01/25/635330719890641718.jpg
او همچنین گفت: قسط اول و آخر دستمزد ما در هر پروژه‌ای شده مثل مهریه که کسی نداده و کسی نگرفته! به هرحال کاری هم از دستم برنمی آید چون برخی از این فیلمسازان کسانی هستند که روزی آرزو داشتم با آنان همکاری کنم.
این بازیگر ادامه داد: خیلی جاها هم بخاطر پول بازی کرده‌ام به هرحال فیلمسازی که بخواهد از طریق ماها به جایی برسد و پولی دربیارود باید خرج هم بکند. حتی یک زمانی بخاطر دستمزد بالا ممنوع الکار هم شدم.
او در گفتگو با علی ضیاء ادامه داد: پول بد نیست و برای پول بازی کردم اما نه در هر کاری اما خب قرار نیست با برخی فیلمسازان مثل آقایان میرباقری و مهرجویی و ... سر پول چانه بزنم و اصلا این کار را نمیکنم.
/Media/Image/1392/12/11/635293528389181794.jpg
عبدی که برادر شهید هم هست در این برنامه گفت: شهدای ما انگار از سیاره دیگری بودند نه اینکه امروز نباشند اما مثل آنها کم هست. احترام به شهدا و خانواده هایشان خیلی واجب است. جانشان را گذاشتند که ما را شاد کنند.
او با اشاره به اینکه پس از شهادت برادرم چندسالی نتوانستم بازی کنم، گفت: به خودم در بازیگری از 20 نمره 12 میدهم آن هم برای اینکه به قول معروف با تک ماده قبول شوم. نمره 20 برای امثال حافظ و مولانا و اینهاست. (نسیم آنلاین)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
۰
۰
سلام چند وقت پیش خواندم شما گفته بودید بعد از سریال معراجی ها سریال عامل سوم پخش میشه اما الان شبكه یك انونس سریال برابر اصل رو پخش كرده شما به عنوان یك سایت معتبر نباید اخبار دروغ رو منتشر كنید اگر میشه جواب منو بدید

پاسخ جام جم سیما: مخاطب گرامی با تشكر از توجه شما نكته ای را خدمتتان عرض می نماییم. لینك خبری كه شما می فرمایید این است:

http://sima.jamejamonline.ir/NewsPreview/1653400550874030696

منبع این خبر مدیر شبكه یك بوده كه خبر را در یك نشست رسمی اعلام كرده است. جدول پخش سریال های به دلایل زیاد بارها و بارها متحول می شود و ما فقط منعكس كننده وعده های مدیران تلویزیون هستیم. این تغییرات در جدول پخش روزانه هم اتفاق می افتد چه رسد به برنامه ریزی های سالانه و ماهانه.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها