علی شاه‌حاتمی که فیلم «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» را آماده نمایش دارد تاکید می‌کند فیلمش باید به سرعت اکران شود زیرا موضوع آن به گونه‌ای است که تاخیر در نمایش آن باعث از بین رفتن موضوعیت آن می‌شود.
کد خبر: ۷۰۷۲۲۲
اکبر عبدی در دست گروگان‌گیران
علی شاه‌حاتمی درباره آخرین وضعیت فیلم تازه اش با عنوان «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» گفت: پروانه نمایش فیلم چندی پیش از سوی سازمان سینمایی صادر شده و درصدد هستیم که این فیلم را هر چه زودتر اکران کنیم.
وی ادامه داد: این فیلم یک قصه اجتماعی را در بستری متفاوت روایت می‌کند و باید در این مقطع زمانی اکران شود، چون در برگیرنده مسائل روز است و اگر فیلم بخواهد بماند تا نوبت اکران به آن برسد، سوژه اش قدیمی می‌شود.
شاه حاتمی در پاسخ به اینکه آیا فیلم را به سی و سومین جشنواره فیلم فجر در بهمن‌ماه ارائه می‌کند یا خیر؟ عنوان کرد: بحث سر این مسائل نیست بلکه باید بگویم فیلم «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» با توجه به مضمون و محتوایی که دارد بهتر است که در این مقطع اکران شود اگر فیلم بخواهد بماند تا جشنواره فیلم فجر، موضوعیتش از بین می‌رود.
کارگردان فیلم «پرواز مرغابی ها» درباره مضمون ساخته آخرش که به اعتقاد وی خیلی به موضوعات روز مرتبط است، گفت: این فیلم یکی از کارهای متفاوت من است و در جریان تولید این فیلم خیلی اذیت شدم اما تجربه های تلخ و شیرینی را در طول این مسیر بدست آوردم. «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» یک فیلم متفاوت در سینمای ایران است که تا کنون همانند آن را ندیده ایم، یک فیلم تک بازیگر و تک لوکیشن که تا به امروز چیزی شبیه این فیلم در سینمای ایران ساخته نشده است.
وی افزود: بی صبرانه منتظرم تا این فیلم اکران شود تا بتوانم بازخوردهای مردم را در اکران ببینم.
شاه حاتمی درباره فعالیت های دیگرش گفت: به تازگی کار ساخت سریالی را با عنوان «همسفر خورشید» آغاز کرده‌ام که بخشی از این کار در تهران و مابقی در کشور هندوستان فیلمبرداری خواهد شد.
او درباره بازیگران این سریال عنوان کرد: تاکنون محمد کاسبی و یوسف مرادیان در بخش های مربوط به ایران جلوی دوربین رفته‌اند و در بخش هایی که قرار است در هندوستان فیلمبرداری شود از بازیگران بومی و محلی این کشور استفاده خواهم کرد.
در خلاصه داستان فیلم «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» آمده است: اکبر عبدی بازیگر مطرح سینما توسط یک آدم‌ربا ربوده شده و اینک در مکانی زندانی است. آدم‌ربا برای آزادی اکبر عبدی از او درخواست یک میلیون دلار می کند. اکبر عبدی برای تهیه پول، با شخصیتهای مسئول و معروف جامعه مثل وزیر ارشاد، وزیر امور خارجه، رئیس سازمان صدا و سیما، تهیه کنندگان تماس گرفته ولی به دلیل بحران مالی تلاشش به نتیجه نمی رسد. در نهایت یک خبرنگار با کمک مردم، پول خواسته شده توسط آدم ربا را تهیه می‌کند. ولی آیا اکبر عبدی آزاد می‌شود ...
اکبر عبدی تک‌بازیگر این فیلم سینمایی است. (سینما خبر)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها