نائب رئیس مجلس:

یارانه 15میلیون ایرانی باید قطع شود

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد افرادی که یارانه در زندگیشان تاثیر بسزایی ندارد، نباید این پول را بگیرند.
کد خبر: ۷۲۳۴۶۹
یارانه 15میلیون ایرانی باید قطع شود

محمد رضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرگزاری میزان با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه ها واینکه دولت باید بتواند 20درصد از یارانه بگیرها را حذف افزود: البته دولت زحمت کشید و توانست یارانه حدود یک میلیون نفر از افراد مقیم خارج کشور را قطع کند یا اینکه 500هزار شناسنامه یارانه بگیر را که متوفی شده بودند، شناسایی کرد اما در نهایت عدد به درد بخوری عاید نشد چرا که از 70 میلیون نفر بیش از 15 میلیون نفر نباید یارانه بگیرند.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین افزود:البته در تهران اگر فردی ماهیانه 3 میلیون تومان درآمد داشته و مستاجر باشد و دارای فرزند باشد، با این رقم نمی‌شود زندگی کرد. ولی درست است که با 3 میلیون تومان نمی‌شود زندگی کرد، اما اضافه شدن 200‌هزار تومان روی 3 میلیون تومان هم اثری ندارد؛ چراکه آن 200هزار تومان، برای فردی که ماهیانه 3 میلیون تومان درآمد دارد او را نه پولدار می‌کند و نه فقیر.

باهنر با اشاره به اینکه برای پرداخت یارانه‌ها درهر ماه 500 تا 600 میلیارد تومان کمبود بودجه داریم افزود: در مرحله اول اجرای قانون هدفمندی کسری‌ بودجه پیش آمد اما الان به این نتیجه رسیده ایم که باید 15 میلیون نفر از یارانه بگیران حذف شوند.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت:البته این 15 میلیون را باید از مسئولان شروع کنیم چون کسی که 2 تا 3 میلیون تومان در ماه درآمد دارد، اضافه شدن 200 هزار تومان تاثیری برایش نخواهد داشت، ولی کسی که کل درآمد ماهیانه اش 200‌هزار تومان است اگر 300‌هزار تومان یارانه بگیرد، زندگی‌اش متحول می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
۰
۰
چرا میترسید اگه به فكر رای اوردن خودتون نباشید كاری رو كه برای ایران خوبه انجام می دید ولی افسوس
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
۰
۰
با همون 200 تومان خیلی ها صورتشون رو سرخ نگه میدارند
....

نیازمندی ها