فیلم‌های سینمایی «عصر روز دهم» ساخته مجتبی راعی و موج مرده به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در هفته دفاع مقدس از تلویزیون به نمایش درمی‌آید.
کد خبر: ۷۲۰۵۸۸

به گزارش روابط عمومی شبکه سه، فیلم عصر روز دهم که امشب ساعت 20 از شبکه سه پخش می‌شود، درباره دکتر مریم شیرازی (هانیه توسلی) است که با گروهی از پزشکان هلال‌احمر برای کمک به مردم عراق عازم این کشور می‌شود و تصمیم به جستجو برای یافتن خواهر گمشده‌اش می‌گیرد. توسلی در این فیلم در دو نقش بازی می‌کند.

فیلم سینمایی «موج مرده» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا یکشنبه (ششم مهر) ساعت 21 برای اولین بار از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

فیلم «موج مرده» محصول ۱۳۷۹ به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا درباره سردار مرتضی راشد از فرماندهان نیروی دریایی است که در آستانه بازنشستگی قرار دارد. او درصدد گرفتن انتقام از ناو آمریکایی وینسنس است. حبیب فرزند وی به علت دوری از پدر در دوران جنگ و کمبود محبت پدری روحیاتی متفاوت با پدرش دارد و در حین فرار از مرز آبی کشور به همراه دختری محلی به اسم سلما از سوی گارد ساحلی دستگیر می‌شود و پدرش او را جهت تنبیه به کشتی سوخته میان دریا می‌فرستد و....

پرویز پرستویی، آزیتا حاجیان، قاسم زارع، کامبیز کاشفی، پوپک مرادعلی گلدره، محمد ناظری، علیرضا هدایتی، فرشید نوابی، سیامک موسوی، محمد قطاران‌نژاد، غلام رنجبر، علی‌اصغر نجات، حسین افشار، مسعود شعبانلو و مجتبی کاظمی در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها