مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: به زودی خبرهای خوشی در زمینه تحت پوشش بیمه‌ای قرار گرفتن خدمات مشاوره پیش از ازدواج در راه است.
کد خبر: ۷۲۰۳۱۳
خدمات مشاوره پیش از ازدواج زیر پوشش بیمه می رود

بهمن بهمنی به لزوم تحت پوشش بیمه قرار گرفتن خدمات مشاوره ازدواج اشاره کرد و گفت: پیگیری‌ها برای این کار انجام شده است و خبرهای خوشی در راه است، وزارت ورزش و جوانان، سازمان تأمین اجتماعی و سازمان بهزیستی پیگیری‌هایی در این راه داشته اند تا حداقل مشاوره‌های پیش از ازدواج را بتوانیم تحت پوشش بیمه‌ای قرار دهیم.

وی ادامه داد: مجمع ملی خیرین ازدواج تشکیل شده و اساسنامه آن به تصویب رسیده است و فعالیت خود را آغاز کرده است هدف از راه اندازی این مجمع این است که سازمان‌های مردم نهاد خیر و فعال در حوزه ازدواج را با هم مرتبط کند تا بتوانند خدمات خود را به صورت سازمان یافته تر در اختیار متقاضیان قرار دهند و به این ترتیب اثرگذاری اینگونه فعالیت‌ها بیشتر خواهد شد.

بهمنی افزود: مردم هم به این ترتیب راحت‌تر می‌توانند آنها را شناسایی و از خدمات آنها استفاده کنند اولین جلسه این مجمع هفتم مهر ماه منتشر می‌شود و تا کنون 9 جلسه از مجمع ملی خیرین ازدواج در معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده است. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها